DalslandsAnders skrev:Det handlar ju inte om.pengar egentligen, utan fascinationen, o tillfredsställelsen.
Jag mår bra av att reparera, o har alltid gjort det!
Joakim S skrev:Sen en annan fråga.. Hur citerar jag flera i samma inlägg😂?
th skrev:Inlägg från tidigare i tråden
Joakim S skrev:Hur citerar jag flera i samma inlägg
Joakim S skrev:Absolut. Det viktigaste är att något att göra i garaget.
th skrev:Joakim S skrev:Sen en annan fråga.. Hur citerar jag flera i samma inlägg😂?
När svarar så ser du (quote="Namn") Text (/quote) fast med hakparentereser i.s.f. vanliga parenteser som jag skriver nu för att slippa få ett citat. Det är bara att kopiera dessa styrkoder, byta namn och lägga in den text man vill citera. T.ex. om jag hade skrivit:th skrev:Inlägg från tidigare i tråden
Joakim S skrev:Det var snällt👍🏻
Mange skrev:Joakim S skrev:Sen en annan fråga.. Hur citerar jag flera i samma inlägg😂?
Tryck på citera, skriv svar, kopiera, citera nästa, skriv svar, klistra in i den ordning du vill ha dem.
Eller svara med namn ex:
Vinterröjarn. Du har inte tillräckligt med såg.
Mange. Sicken fasligt grann påg du är..
Joakim S skrev:vinterrojarn skrev:williamm skrev:Det verkar som om att 2045 och liknande farmar/hobby sågar är populära, var gör dem intressanta?
Gången, vikten, enkelheten, de var billiga när de kom.
Enkla att fixa i motorn, billiga delar.. 👍
Jag vill jämföra den med en Volvo 240.😊
Joakim S skrev:Edit: F*n! Va svårt det ska va att quota då! 🤣
totte skrev:Joakim S skrev:Edit: F*n! Va svårt det ska va att quota då! 🤣
Gör inget, brukar se ut som kom och hjälp mig rätt ofta på olika ställen här. 😀 😎
Se bara till att det finns matchande [/quote - tagg till varje [quote och att start och slutklammer finns på alla taggarna.