fre 11 dec 2009, 21:42#74518
fan vad jag gillar han när han sitter barfota och hugger med stämjärn det är min stil. man sja göra allt antingen barfota eller med stövlar.
"Abborren har tur, han får dricka när han vill."
"När skit blir guld värt kommer den fattige födas utan röv."
sön 13 dec 2009, 23:34#74702
jag gillar början på filmen. man skulle kunna säga att det är vasst. jag tycket det ser roligt när det hänger fult av spån i gran riset. i den där gallringen så glömde man bort hur det ser ut när ett träd faller av bara jordens dragningskraft det där var det glesaste stället på skiftet.
"Abborren har tur, han får dricka när han vill."
"När skit blir guld värt kommer den fattige födas utan röv."
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Att skapa ett konto på Skogsforum innebär bara fördelar för dig. Det enda som behövs är en epostadress och registreringen går fort. Väl inloggad på skogsforum får du utökade rättigheter och kan starta egna trådar, prenumerera på innehåll och se bilder, bilagor och broschyrer. Givetvis är allt kostnadsfritt!
Du har hittat till Sveriges största skogssajt - skogsforum.se. Vi diskuterar allt om skog, skogsbruk och skogsmaskiner och är en sk användargenererad sajt. Det betyder att det är du själv och likasinnade som till stora delar bidrar med innehållet genom att ställa frågor, svara, diskutera i forumet. Vi startade 2005 och drivs idag från Säffle i Värmland, Sverige. Vi sätter stor vikt vid att så många som möjligt ska trivas på sajten och att det som skrivs håller hög kvalitet. Alla får vara med och Svenska, Norska och Engelska är de främsta språken som används.