Friluftsliv, Naturturism

Naturism

55 inlägg 11668 visningar 7 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Naturism

hfab  
#848570
christofernaturist skrev:Denna tråd har tills dags dato fått hela "7779 visningar"... Skoj! <3<3<3

Det är för att folk förväntar sig bilder av snygga naturister.

Avatar Fallback

Re: Naturism

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#848581 Er du ikkje redd for orm og alle mulige småkryp som stikke og bite både her og der, kanskje spesielt ‘’der’’ når du går med utstyret ute. Og kva gjere du dersom du møte andre folk, eller er du på så øde plassar at sjangsen for det er minimal kanskje.

Användarvisningsbild

Re: Naturism

christofernaturist  
#849808 Nu har det gått några månader sedan jag senast frågade och några nytillträdda medlemmar kan ha kommit till som bekänner sig till just naturismen...
Så... Är vi några fler, av alla 60K+ skogsälskande medlemmar, här som också är eller skulle kunna tänka sig att bli naturist?

   TS
Användarvisningsbild

Re: Naturism

christofernaturist  
#849809
hfab skrev:
christofernaturist skrev:Denna tråd har tills dags dato fått hela "7779 visningar"... Skoj! <3<3<3

Det är för att folk förväntar sig bilder av snygga naturister.

Haha, ja, kanske det... ;-)

   TS
Användarvisningsbild

Re: Naturism

christofernaturist  
#849810
can skrev:Er du ikkje redd for orm og alle mulige småkryp som stikke og bite både her og der, kanskje spesielt ‘’der’’ når du går med utstyret ute. Og kva gjere du dersom du møte andre folk, eller er du på så øde plassar at sjangsen for det er minimal kanskje.


Nej, jag är varken rädd för ormar eller insekter. Går oftast på "öde platser" (skogen), men har jag mött någon så har vi båda/alla hejat och gått vidare bara. Inget mer med det. Helt naturligt bara. Kanske inte vanligt eller normalt - men helt naturligt.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Naturism

christofernaturist  
#849811
christofernaturist skrev:Denna tråd har tills dags dato fått hela "7779 visningar"... Skoj! <3<3<3

8339 visningar just nu.

   TS
Avatar Fallback

Re: Naturism

hfab  
#849820
christofernaturist skrev:8339 visningar just nu.

Och fortfarande inga bilder på snygga naturister

Användarvisningsbild

Re: Naturism

christofernaturist  
#854208
hfab skrev:
christofernaturist skrev:8 339 visningar just nu.

Och fortfarande inga bilder på snygga naturister


Ni har ju inte ens pinup-bilder här, så då vill ni inte ha några sådana gissar jag.
Om ni frågar min (faktiskt enormt stora) fan-skara, så är de bilder jag postat här inom den kategorin "snygga naturister". Men men... skogsvärlden har väl generellt sett kanske inte den största hbtqi (och vänner) -andelen bland sina medlemmar, så det är förståeligt.

11 192 visningar nu dock - nästan 3000 nya på lite drygt en månad - jo, ja tackar jag! 😍 😍 😍

   TS
Användarvisningsbild

Re: Naturism

machonisti  
#854229 Kan inte omfatta tanken att jag skulle uppleva själva naturen mer naken än med kläderna på.
Att ens försöka ta sig fram i hallonsnår eller bland enbuskar naken?
Har gjort liknande men njutningen är obefintlig.

Avatar Fallback

Re: Naturism

isteskog  
#854231 Tycker det räcker med att springa orientering jag, man blir ju som en riven naturist ibland.... 😀

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).