#299682Är det nån som sett reklamen på TV som Mediamarkt kör, den som säger att "Naturen är tråkig"...?
Det är ju min och många andras arbetsplats och den är minst av allt tråkig.
Fr.o.m nu kommer jag inte sätta min fot i den butiken mer....
Nej, skit i elektroniken och ge er ut i naturen...ni kommer må mycket bättre av det.
Öppna kategorin
Har Mediamarkt fått spel???
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in #299718Ja det är ju alldelens fruktansvärt.
Om de ändå hade haft en historik av att göra reklam med glimten i ögat... Men det vet man ju hur det är med tyskar o humor.
Jag vibrerar av kränkthet ända ut i tallkottarna!
Aldrig mera MediaMarkt
Om de ändå hade haft en historik av att göra reklam med glimten i ögat... Men det vet man ju hur det är med tyskar o humor.
Jag vibrerar av kränkthet ända ut i tallkottarna!
Aldrig mera MediaMarkt
Husqvarna 445, Yanmar2001D+kran o huggarvagn
#299719Nej jag har ingen TV, tycker det är så tråkigt att titta på, men datorer köper jag helst begagnade på nätet i gott skick från exempelvis Inrego Direkt. Senast i vår blev det 2 st som de även fick montera in SSD-disk i. 2 kvalitetsdatorer för hård drift till priset av en.
Zetor 4340, Ferguson TEA 20 och MB Trac 680
Haha! Ja, hur gör vi med det....
Nej då, jag är inte så elektronikfientlig som du tror.
Var bara lite upprörd när jag skrev... Och det verkar ju som fler håller med.
Egentligen är det ju inte naturen som är tråkig, bara vädret...
Iaf har det varit så de senaste veckorna.
tallen100 skrev:Knekt skrev:Nej, skit i elektroniken och ge er ut i naturen...ni kommer må mycket bättre av det.
Hur ska det då gå med forat
Haha! Ja, hur gör vi med det....
Nej då, jag är inte så elektronikfientlig som du tror.
Var bara lite upprörd när jag skrev... Och det verkar ju som fler håller med.
Egentligen är det ju inte naturen som är tråkig, bara vädret...
TS
#299764Skärpning grabbar! Finns ju inga dåliga väder, bara dåliga kläder
Det är så skönt att inte göra någonting... och få vila ut efteråt!
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
En av de repliker som får en fridsam man som jag att känna lust att bruka våld. 😈
Blivande snickare skrev:Skärpning grabbar! Finns ju inga dåliga väder, bara dåliga kläder![]()
![]()
En av de repliker som får en fridsam man som jag att känna lust att bruka våld. 😈
2CVtrac (1951-2012), Homelite ZIP-6 (1960), Homelite SXL-12 (1964), Brumi tvåhjulstraktor (1965), Bolens jordfräs (1968), Gilson 55257 (1981), Jonsered 621 (1972), Jonsered 520 SP (1984), Partner 4200 (2007)
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).