tor 20 nov 2014, 17:01#299682
Är det nån som sett reklamen på TV som Mediamarkt kör, den som säger att "Naturen är tråkig"...? Det är ju min och många andras arbetsplats och den är minst av allt tråkig. Fr.o.m nu kommer jag inte sätta min fot i den butiken mer.... Nej, skit i elektroniken och ge er ut i naturen...ni kommer må mycket bättre av det.
tor 20 nov 2014, 17:28#299690
Tänkte samma sak jag också, tänkte att det här borde man posta på forumet.... Man blir ju lite mindre intresserad att handla av dom... Riktigt korkat skrivet.
JörgenO- Hällaström Tjäl Vega- tor 20 nov 2014, 19:49
tor 20 nov 2014, 19:49#299718
Ja det är ju alldelens fruktansvärt. Om de ändå hade haft en historik av att göra reklam med glimten i ögat... Men det vet man ju hur det är med tyskar o humor. Jag vibrerar av kränkthet ända ut i tallkottarna! Aldrig mera MediaMarkt
rokon- Gunnarsbyn, Norrbotten- tor 20 nov 2014, 19:51
tor 20 nov 2014, 19:51#299719
Nej jag har ingen TV, tycker det är så tråkigt att titta på, men datorer köper jag helst begagnade på nätet i gott skick från exempelvis Inrego Direkt. Senast i vår blev det 2 st som de även fick montera in SSD-disk i. 2 kvalitetsdatorer för hård drift till priset av en.
Knekt skrev:Nej, skit i elektroniken och ge er ut i naturen...ni kommer må mycket bättre av det.
Hur ska det då gå med forat
Haha! Ja, hur gör vi med det.... Nej då, jag är inte så elektronikfientlig som du tror. Var bara lite upprörd när jag skrev... Och det verkar ju som fler håller med.
Egentligen är det ju inte naturen som är tråkig, bara vädret... Iaf har det varit så de senaste veckorna.
tor 20 nov 2014, 22:47#299770
Fast för de flesta halv-till idioter är väl naturen tråkig och smarta tänkande människor ingår säkert inte MM kundsegment ....
Allt ovan är skrivet med reservation för eventuella tyckfel. Ibland måste man tänka utanför boxern...
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Att skapa ett konto på Skogsforum innebär bara fördelar för dig. Det enda som behövs är en epostadress och registreringen går fort. Väl inloggad på skogsforum får du utökade rättigheter och kan starta egna trådar, prenumerera på innehåll och se bilder, bilagor och broschyrer. Givetvis är allt kostnadsfritt!
Du har hittat till Sveriges största skogssajt - skogsforum.se. Vi diskuterar allt om skog, skogsbruk och skogsmaskiner och är en sk användargenererad sajt. Det betyder att det är du själv och likasinnade som till stora delar bidrar med innehållet genom att ställa frågor, svara, diskutera i forumet. Vi startade 2005 och drivs idag från Säffle i Värmland, Sverige. Vi sätter stor vikt vid att så många som möjligt ska trivas på sajten och att det som skrivs håller hög kvalitet. Alla får vara med och Svenska, Norska och Engelska är de främsta språken som används.