Alvarsson skrev:Tor R skrev:Kan du inte bara ge upp konspirationsteorierna.Alvarsson skrev:generationsskifte skrev:Alvarsson skrev:Det måste i alla fall till en Demokratisk president för att det inte skulle till en massa valfusk!
Hur menar du nu? Människor likt dig gissar jag på vill att det ska fuskas för att annars får ni inte ihop er världsbild. Många väljare i västvärlden är otroligt trötta på globalism, invandring, kulturmarxism och woke. Att samhället har blivit så polariserat är på grund av makthavare och Människor som jag nyss nämnde drivit på en hatatämning mot de som inte tycker som dem. De har sig själva att skylla.
Likt mig jag har ingen möjlighet att veta om det är valfusk eller inte. Jag beskrev verkligheten. Vid förra valet var det en Republikansk president. Då skrek många makthavare inklusive den sittande presidenten att det var valfusk. Nu med en Demokratisk president har jag inte hört något om valfusk, och definitivt inte från den sittande presidenten. Då måste ändå min slutsats va rätt, att det måste till en Demokratisk president för att det inte skall förekomma valfusk.
Du har förstört tre andra trådar, du behöver inte förstöra den fjärde.
Tala om nu vad som är fel i sak. När vi hade en Republikansk president var det valfusk. När vi har en demokratisk president blev det inte valfusk. Att beskriva fakta är inte så svårt. Sedan att du inte gillar denna fakta det är något helt annat.
Rotvältaren skrev:Alvarsson skrev:Tor R skrev:Kan du inte bara ge upp konspirationsteorierna.Alvarsson skrev:generationsskifte skrev:Alvarsson skrev:Det måste i alla fall till en Demokratisk president för att det inte skulle till en massa valfusk!
Hur menar du nu? Människor likt dig gissar jag på vill att det ska fuskas för att annars får ni inte ihop er världsbild. Många väljare i västvärlden är otroligt trötta på globalism, invandring, kulturmarxism och woke. Att samhället har blivit så polariserat är på grund av makthavare och Människor som jag nyss nämnde drivit på en hatatämning mot de som inte tycker som dem. De har sig själva att skylla.
Likt mig jag har ingen möjlighet att veta om det är valfusk eller inte. Jag beskrev verkligheten. Vid förra valet var det en Republikansk president. Då skrek många makthavare inklusive den sittande presidenten att det var valfusk. Nu med en Demokratisk president har jag inte hört något om valfusk, och definitivt inte från den sittande presidenten. Då måste ändå min slutsats va rätt, att det måste till en Demokratisk president för att det inte skall förekomma valfusk.
Du har förstört tre andra trådar, du behöver inte förstöra den fjärde.
Tala om nu vad som är fel i sak. När vi hade en Republikansk president var det valfusk. När vi har en demokratisk president blev det inte valfusk. Att beskriva fakta är inte så svårt. Sedan att du inte gillar denna fakta det är något helt annat.
Men det har inte konstaterats något valfusk i något amerikanskt presidentval så varför fortsätter du hävda att så skulle ha varit fallet?
Alvarsson skrev:Men nu var det ju så som jag skrev, fakta är helt korrekt. Dock skrev jag denna fakta med en stor glimt i ögat. Däremot har en av de populäraste Svenska statsministrar utpekar Trump som världens farligaste person.
Alvarsson skrev:[
Det var inte jag. Det var den tillträdande presidenten.
svampbob skrev:Alvarsson skrev:Men nu var det ju så som jag skrev, fakta är helt korrekt. Dock skrev jag denna fakta med en stor glimt i ögat. Däremot har en av de populäraste Svenska statsministrar utpekar Trump som världens farligaste person.
Exakt hur många statsministrar har vi idag och hur ser expertorganen på antalet i framtiden?
Alvarsson skrev:svampbob skrev:Alvarsson skrev:Men nu var det ju så som jag skrev, fakta är helt korrekt. Dock skrev jag denna fakta med en stor glimt i ögat. Däremot har en av de populäraste Svenska statsministrar utpekar Trump som världens farligaste person.
Exakt hur många statsministrar har vi idag och hur ser expertorganen på antalet i framtiden?
Följer du inte med alls på nyhetsrapporteringen? Nej visst nej du förhåller dig till alternativ media.
svampbob skrev:Alvarsson skrev:svampbob skrev:Alvarsson skrev:Men nu var det ju så som jag skrev, fakta är helt korrekt. Dock skrev jag denna fakta med en stor glimt i ögat. Däremot har en av de populäraste Svenska statsministrar utpekar Trump som världens farligaste person.
Följer du inte med alls på nyhetsrapporteringen? Nej visst nej du förhåller dig till alternativ media.
Tyvärr så följer jag mycket bredare och djupare än vad du någonsin har gjort. Har du någonsin läst annat än alternativ media och suspekta bloggar?
Ang valfusk så uppger AP att det var ca 474 bevisade instanser av fusk under 2020 års val och att dessa inte påverkade utgången. Nu kan konspirationsklubben spekulera i hur många som inte upptäcktes.
ATLANTA (AP) — An Associated Press review of every potential case of voter fraud in the six battleground states disputed by former President Donald Trump has found fewer than 475 — a number that would have made no difference in the 2020 presidential election.
Alvarsson skrev:svampbob skrev:Alvarsson skrev:svampbob skrev:Alvarsson skrev:Men nu var det ju så som jag skrev, fakta är helt korrekt. Dock skrev jag denna fakta med en stor glimt i ögat. Däremot har en av de populäraste Svenska statsministrar utpekar Trump som världens farligaste person.
Tyvärr så följer jag mycket bredare och djupare än vad du någonsin har gjort. Har du någonsin läst annat än alternativ media och suspekta bloggar?
Ang valfusk så uppger AP att det var ca 474 bevisade instanser av fusk under 2020 års val och att dessa inte påverkade utgången. Nu kan konspirationsklubben spekulera i hur många som inte upptäcktes.
ATLANTA (AP) — An Associated Press review of every potential case of voter fraud in the six battleground states disputed by former President Donald Trump has found fewer than 475 — a number that would have made no difference in the 2020 presidential election.
Jo, men då är mitt påstående klockrent det måste till en demokratisk president för att det inte skulle uppstå valfusk!