vad kan det vara för fel? såg felindikering på brandsystemet kan det dra mycket ström om kabel till givarna är av? det är en Gremo 950 Skotare
utan ström igen :(
#51775var utan ström igen på skotarn
vad kan det vara för fel? såg felindikering på brandsystemet kan det dra mycket ström om kabel till givarna är av? det är en Gremo 950
vad kan det vara för fel? såg felindikering på brandsystemet kan det dra mycket ström om kabel till givarna är av? det är en Gremo 950 TS

Tror inte på att brandsystemet drar ur batterierna, är batterierna gamla , om inte prova och ta av polerna på batterierna , då får du svar på om något drar ström
forest. skrev:var utan ström igen på skotarnvad kan det vara för fel? såg felindikering på brandsystemet kan det dra mycket ström om kabel till givarna är av? det är en Gremo 950
Tror inte på att brandsystemet drar ur batterierna, är batterierna gamla , om inte prova och ta av polerna på batterierna , då får du svar på om något drar ström
En BLÅ som dras av en RÖD 

#51791Lossa - ledningen från batteriet,sätt en vanlig polpenna emellan,den lyser då så starkt som nån förbrukare äter.
Krångligt
Äh du förstår vad jag menar om du testar,sen kan man testa med att rycka ut säkringar tills man hittar vad som stjäl ström.
Kom ihåg att en omformare äter ström trots att ingen förbrukning i sej ligger på
Krångligt
Kom ihåg att en omformare äter ström trots att ingen förbrukning i sej ligger på
Samlar på grönt skrot,ja och lite rött oxå....
Är det 24v? med 2 st 12v batterier seriekopplat o 12v uttag till div backupp från det ena?
forest. skrev:var utan ström igen på skotarnvad kan det vara för fel? såg felindikering på brandsystemet kan det dra mycket ström om kabel till givarna är av? det är en Gremo 950
Är det 24v? med 2 st 12v batterier seriekopplat o 12v uttag till div backupp från det ena?

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).