sön 24 okt 2021, 08:54#732922đČ .
Hej. Har en rottne blondin 77Ärs modell som jag har problem med fjÀderbromsen.Jag har plockat isÀr den och packningarna Àr dÄliga.Finns det nÄn vÀnlig mÀnniska som vet var jag kan hitta packningar till fjÀderbromsen Lasse
Skotare
FjÀderbroms blondin.
âïž Sammanfattning av trĂ„d
Den hÀr trÄden har Ànnu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS

sön 24 okt 2021, 10:37#732928Vilken/ vilka Àr dÄlig? Membranet kan man köpa hos Tunga delar tex. TÀtningen runt axeln vet jag inte om den finns att köpa, nÀr jag hade problem sÄ löste jag det med en del jag hittade i mina gömmor som jag modifierade lite och det har fungerat Àn sÄ lÀnge.
sön 24 okt 2021, 17:28#732957Det var en tÀtning till en liten hydraulkolv som jag anpassade, jag vill minnas att jag monterade den i ett rör som sattes i svarven. Bearbetade sedan insidan med slipmaskinen som satt monterad i toppsliden. Det har hÄllit tÀtt Àn sÄ lÀnge.
tis 26 okt 2021, 16:47#733124Jag fick tag i en helt ny fjĂ€derbroms istĂ€llet som jag sĂ€tter i imorgon đČ đ
Du mÄste vara medlem för att logga in. Det Àr gratis att bli medlem och registreringen gÄr fort, VÀlkommen!
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du mÄste vara medlem för att logga in. Det Àr gratis att bli medlem och registreringen gÄr fort, VÀlkommen!
Skapa konto
TS
ons 24 nov 2021, 19:34#736168đČ
Hej igen.Kan bara sÀga att det var ett riktigt trevligt bemötande i den affÀren
Hej igen.Kan bara sÀga att det var ett riktigt trevligt bemötande i den affÀren
TS
ons 24 nov 2021, 19:44#736170Har en -84 fulldriven misstÀnker att det kan vara en annan variant pÄ fjÀderbroms den ser bredare ut. Men de kanske har den ocksÄ i sÄ fall för ringa dem imorgon.
Man kan se i all skit om man tittar noga att anslutningarna inte Àr lika pÄ denna för slangarna
Skapa konto
Man kan se i all skit om man tittar noga att anslutningarna inte Àr lika pÄ denna för slangarna
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Skapa konto
ons 24 nov 2021, 20:20#736184Hej jag tog ner bukplÄten och lossa stÄngen till bromsen Sen lossade jag fjÀderbromsen och lyfte den uppÄt
TS
ons 24 nov 2021, 20:27#736190MisstÀnkte det verkar smÄtt omöjligt att fÄ loss stÄngen uppifrÄn.
Det Ă€r ju rĂ€tt snabbt att fĂ€lla ner bukplĂ„ten och lossa i bakkant. Sen kan man ju passa pĂ„ att serva samtidigtđ
Det Ă€r ju rĂ€tt snabbt att fĂ€lla ner bukplĂ„ten och lossa i bakkant. Sen kan man ju passa pĂ„ att serva samtidigtđ
ons 24 nov 2021, 20:49#736201RÀcker att du slÀpper ner bukplÄten dÀr fram Sen kan du ligga pÄ rygg i den och lossa stÄngen med nÄt mjukt under dig
TS

Hej GÀst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gÀrna vilja tipsa dig om hur du kan fÄ ut mer av skogsforum. Klicka pÄ de knappar som passar dig hÀr intill (minifönster öppnas).