sön 25 aug 2013, 21:42#234656Hej
Jag undrar om någon har tillgång till verkstadshandbok till en Aktiv Skotte 747 då jag har en bekant som slangarna till växlingen har brunnit av och behöver veta hur slangarna ska kopplas ihop igen.
Med vänlig hälsning
Anders B
Skotare
verkstadshandbok Aktiv Skotte 747
TS

lör 31 aug 2013, 08:51#235126Hej
Jag har en reservdelskatalog till Aktiv 747/Kockums 83-35 i den visas hur luftslangarna
är kopplade. I bilagorna så ser du hur det är kopplat.
Luftslangarna samt kopplingar är i tum storlek original. Jag fick tag i tum kopplingar
hos Volvo lastbilsverkstad då Volvo hade tum på sina äldre lastbilar.
Om du vill ha mer sidor eller kopia på hela reservdelskatalogen kan du höra av för jag tror den är för stor att bifoga.
Hoppas det kan vara till hjälp..
Med vänlig hälsning
Kenth
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Jag har en reservdelskatalog till Aktiv 747/Kockums 83-35 i den visas hur luftslangarna
är kopplade. I bilagorna så ser du hur det är kopplat.
Luftslangarna samt kopplingar är i tum storlek original. Jag fick tag i tum kopplingar
hos Volvo lastbilsverkstad då Volvo hade tum på sina äldre lastbilar.
Om du vill ha mer sidor eller kopia på hela reservdelskatalogen kan du höra av för jag tror den är för stor att bifoga.
Hoppas det kan vara till hjälp..
Med vänlig hälsning
Kenth
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar