Skotare

FILMER - skotare

566 inlägg 544351 visningar 70 följer Svara, dela mm...  
Rottne skotare kategori
Användarvisningsbild

Re: FILMER - skotare

Filip Lindström  
#419706Delar med mig av ett till kilpp, hoppas det uppskattas !

Rottne skogsmaskiner
Användarvisningsbild

Torbjörn Johnsen  
#419724Kul att se @Filip Lindström! Det går skapligt med kubik på en 1910. Är det A-grip du kör med? Vad tycker du om att jobba med grip som har sneda skänklar? Det ser i alla fall väldigt smidigt ut när man ser dig på film?

Användarvisningsbild

Filip Lindström  
#419736Tackar ! Ja det blir stora lass, ja de är en agrip vi kör med. Min uppfattning av den är att den skulle nog vara bättre i gallring, vid körning av grövre virke tycker jag den rullar virke dåligt och den vill gärna glida iväg på virket istället för att gå mer emellan stockarna när man ska ta ett knippe. Så nästa grip blir nog en hsp :)

Ådii  
#420101Det går undan ibland.. :surp:

Användarvisningsbild

JensSkoog  
Ådii skrev:Det går undan ibland.. :surp:

Wow :surp: :surp:

Skulle inte vara mig som körde ner där.
Blev väl lite körspor i branten :wink:

Blivande snickare  
#420120Alltså fan..
Skär i maskinhjärtat när man ser hur kranen ordagrant flyger löst i luften! :surp:

Jole  
#420123Vafan skulle han i den backen å göra med en sån maskin?

Bröderna byman  
#421006https://www.facebook.com/AFIMachinery/videos/1616688578634570/

Vet inte hur jag får in filmen på ett bra sätt här men kopierar in länken iaf.

En sådan här skulle man haft när man var liten istället för de små radiostyrda bilarna...

Användarvisningsbild

totte  
#421112Vad Facebook säger:

Sorry, this content isn't available right now
The link you followed may have expired, or the page may only be visible to an audience you're not in.

Länka aldrig filmer hit om de inte är fullt publika utan bara avsedda för facebookare.

Användarvisningsbild

Fredrik Reuter  
#421624Inte kanske någon rolig video, men i alla fall ett kort klipp från när en Timberjack 810 börjat brinna utanför Växjö. Det ser svårsläckt ut när det väl tagit sig... :surp:

TS

praktikanten 95  
#421658Tur i oturen att det inte var en ny maskin. :)

Norr  
#4223605år sedan jag skrev ett inlägg här. Har lagt skogen på hyllan för några år sedan men tänkte att jag ändå kan dela med mig av ett kort klipp, lägger av ett lass med en 860.4. Av alla maskiner jag har provat är valmet/komatsus hydraulik i en egen klass, mjukare kran får man leta efter!

Användarvisningsbild

Maldas  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
Norr skrev:5år sedan jag skrev ett inlägg här. Har lagt skogen på hyllan för några år sedan men tänkte att jag ändå kan dela med mig av ett kort klipp, lägger av ett lass med en 860.4. Av alla maskiner jag har provat är valmet/komatsus hydraulik i en egen klass, mjukare kran får man leta efter!

Mycket fint kört!!

jelu777  
#425173inte var dag man ser en produktvideo som visar verkligheten.......

Röjkvist  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
jelu777 skrev:inte var dag man ser en produktvideo som visar verkligheten.......

Skulle aldrig tillåta sådana markskador.
Måste finnas alternativ istället för att köra i samma spår hela tiden.

Annons:
Nordfarm
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).