fre 16 nov 2007, 17:54#13532Här e två filmer på den nya gremo 1350 skotaren....
Skotare
FILMER - skotare

tis 11 dec 2007, 21:11#14475Snyggt jobbat Johan, är det du på båda filmerna?
MvH Fredrik (tidigare admin@skogsforum). Rapportera virke i vår nya virkesrapport! Det finns inga dumma frågor! Var med och diskutera skog!
TS
ons 16 jan 2008, 15:34#16503Hej.
Ville bara säg att den första filmen på sidan 1 är gjorde på min skolan och dom personerna som syns där är mina nuvarande skotarlärare.. Haha.
Ville bara säg att den första filmen på sidan 1 är gjorde på min skolan och dom personerna som syns där är mina nuvarande skotarlärare.. Haha.
Mvh
Pa.
Pa.
fre 01 feb 2008, 17:55#18047
Hallå kockum! undrar var för nånstans utanför Hyltebruk (vilken sjö) ni va och avverkade i? bor nämligen bara nån mil utanför Hyltebruk
kockums850 skrev:Avverkning på ö med Pråm, sjösättningen och transport med Valmet 921 (utanför Hyltebruk)
Timberjack 1710 med stubblass (utanför Hyltebruk)
Gremos nya skotare 1350VT på High Chaparall (Premiär på westernshowen)
Hallå kockum! undrar var för nånstans utanför Hyltebruk (vilken sjö) ni va och avverkade i? bor nämligen bara nån mil utanför Hyltebruk
tis 26 feb 2008, 22:23#21237Nej, tyvärr ingen jag känner. Denna går i Skottland och jag hittade den när jag kollade på lite maskinporr på Youtube.
Han kan nog vara nöjd med kranföringen men det finns ändå lite utrymme för förbättring, men jag vet själv att så fort man vet att någon kollar på en så blir man lite fumlig.
Han kan nog vara nöjd med kranföringen men det finns ändå lite utrymme för förbättring, men jag vet själv att så fort man vet att någon kollar på en så blir man lite fumlig.
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).