Skotare
Renovering Rottne blondin
fre 02 jul 2021, 21:14#718195Har en Rottne blondin -83. Med rulldrift. En kompis tipsade om din tråd. Jätteintresserad av fler bilder! Bengan

fre 02 jul 2021, 21:44#718201Kul att se!
Sådant som man drömmer om att göra, men man har en massa ursäkter för att inte börja med nått 🤔 😀
Bra jobbat 👍
Sådant som man drömmer om att göra, men man har en massa ursäkter för att inte börja med nått 🤔 😀
Bra jobbat 👍
fre 02 jul 2021, 21:54#718202
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
TS
fre 02 jul 2021, 22:25#718206
Skapa konto
Skapa konto
TS
lör 03 jul 2021, 07:21#718223
Skapa konto
Skapa konto
TS
lör 03 jul 2021, 08:52#718229Underbar projekttråd och väldigt fint resultat! 👌
Är det en regenerativ ventil till utskjutet på din maskin?
Re: Renovering Rottne blondin
lör 03 jul 2021, 09:23#718238Kul med renoveringstrådar 👍
Kan bara konstatera att en traversbalk i taket är guld värt även om man bara har en handjagad telfer att lyfta med
Kan bara konstatera att en traversbalk i taket är guld värt även om man bara har en handjagad telfer att lyfta med
Valtra 6550, jake monterad Moheda M65, Arbro 350M, Moheda 121 4wd
lör 03 jul 2021, 13:33#718256Imponerande arbete! 👍
2CVtrac (1951-2012), Homelite ZIP-6 (1960), Homelite SXL-12 (1964), Brumi tvåhjulstraktor (1965), Bolens jordfräs (1968), Gilson 55257 (1981), Jonsered 621 (1972), Jonsered 520 SP (1984), Partner 4200 (2007)
lör 03 jul 2021, 22:33#718314
Tack för responsen!
Nej jag har ingen regenerativ ventil på utskjutet. Gör det stor skillnad på hastigheten?
Blondin 750 skrev:Underbar projekttråd och väldigt fint resultat! 👌
Tack för responsen!
Nej jag har ingen regenerativ ventil på utskjutet. Gör det stor skillnad på hastigheten?
TS
lör 03 jul 2021, 22:37#718316
Kul även att dela med sig! O kanske få lite kontakter på blondiner, lite tunnsått på de i mina trakter.
Skulle gärna ha en telfer, men finns så mycket annat längre upp på vill ha listan.
gnisten83 skrev:Kul med renoveringstrådar 👍
Kul även att dela med sig! O kanske få lite kontakter på blondiner, lite tunnsått på de i mina trakter.
Skulle gärna ha en telfer, men finns så mycket annat längre upp på vill ha listan.
TS
lör 03 jul 2021, 22:39#718318
Tack så mycket! Men de är ju så om man köper saker som andra kallar skrot så måste man överbevisa dem att det egentligen är guld....
totte skrev:Imponerande arbete! 👍
Tack så mycket! Men de är ju så om man köper saker som andra kallar skrot så måste man överbevisa dem att det egentligen är guld....
TS
lör 03 jul 2021, 22:44#718319
Jag har varit sambo i 16 år men jag har aldrig hört något så fint! Blir nästan tårögd..... 😥
Det är så här bevingade ord skapas, i en tråd på skogsforum!
Tackar!
kärrabol skrev:Den blondinen har fått rätt make som kan sina saker. Hoppas för blondinens skull att förhållandet håller länge.
Ska bli intressant att följa
Jag har varit sambo i 16 år men jag har aldrig hört något så fint! Blir nästan tårögd..... 😥
Det är så här bevingade ord skapas, i en tråd på skogsforum!
Tackar!
TS
lör 03 jul 2021, 23:26#718323Här kommer de sista bilderna på tornet! Vill bara tacka alla för responsen, känns som man kommit till ett ställe där alla har samma passion för gammla maskiner. Som förstår när man hellre sliter i verkstan en kväll än tittar på lets dance!
Hade en ide om att göra en sammanställning efter varje projektdel, med vilka delar som bytts, vart de köpts, och pris.
Det är väl inte bara jag som letar på nätet för att få bästa pris på reservdelar? Kommentera!
Kommer mer sen, cylindrar, sen bommen... 😎
Skapa konto
Hade en ide om att göra en sammanställning efter varje projektdel, med vilka delar som bytts, vart de köpts, och pris.
Det är väl inte bara jag som letar på nätet för att få bästa pris på reservdelar? Kommentera!
Kommer mer sen, cylindrar, sen bommen... 😎
Skapa konto
TS

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).