Socialt (mer om oss)

Dagens glädjeämne

2544 inlägg 292482 visningar 89 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Dagens glädjeämne

tallen100  
#547647
Palakangas skrev:
VimekarenLastEdition skrev:Totte moderator 👍 🛠️ 🙃 😀

Och ....???

"Dieselbilar förbjuds" Borta :-bd :ymparty:

Elmia
Avatar Fallback

Re: Dagens glädjeämne

Palakangas  
#547654
tallen100 skrev:
Palakangas skrev:
VimekarenLastEdition skrev:Totte moderator 👍 🛠️ 🙃 😀

Och ....???

"Dieselbilar förbjuds" Borta :-bd :ymparty:

Aha! Vilken lättnad. Kanske Zalman och ulf1 sitter i en djungel med 100 meter höga träd där grenarna är laddkablar till Teslor. =)) =))

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

hlb  
#547671 Att bli kallad oförskämd av Totte moderator. Tesla-Zalman- tråden kom i alla fall bort. Dessutom att få finnas som Hans Lundbäck på Facebook.

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Samlarn  
#547672
Dennis1982 skrev:
gnisten83 skrev:Var den ute på blocket härom veckan?

Stämmer. Var bara några mil hemifrån.

Vart håller du till då?

Avatar Fallback

Re: Dagens glädjeämne

Dennis1982  
#547673 Brunskog. Ska ut och prova lite nu så fort vi får lite ljus.

Avatar Fallback

Re: Dagens glädjeämne

VimekarenLastEdition  
#547674
hlb skrev:Att bli kallad oförskämd av Totte moderator. Tesla-Zalman- tråden kom i alla fall bort. Dessutom att få finnas som Hans Lundbäck på Facebook.


Här har man kämpat in i det sista så är det du som får äran på en misstolkning vad jag förstod :-bd :-bd tror det vart pinsamt när jag la fram att Zalman hade egen vinning av det och ingen vill ju erkänna att man är grundlurad 🤗 kommer nog mer i ärendet :grin:

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Samlarn  
#547681
Dennis1982 skrev:Brunskog. Ska ut och prova lite nu så fort vi får lite ljus.

Inte så fasligt långt bort, har tänkt mig ut och kolla på olika maskiner för upparbetning när tid finnes. Har en i Gammalkroppa som kör med en Hypro 300 som jag ska hälsa på och kolla på gallringarna han gör. Det här arbetandet tar lite för mycket av fritiden :d.
Lycka till och ös på med bilder, kanske finns möjlighet till studiebesök när du kört en stund.

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

hlb  
#547693 VimekarenLastEdition
"Här har man kämpat in i det sista så är det du som får äran på en misstolkning vad jag förstod :-bd :-bd tror det vart pinsamt när jag la fram att Zalman hade egen vinning av det och ingen vill ju erkänna att man är grundlurad 🤗 kommer nog mer i ärendet :grin:[/quote]"

Kan gärna dela den äran. Känner mig bara som en liten kugge i det stora kollektivet som är grunden för ett framgångsrikt SFO.

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

halvproffs  
#547749 Vann just nu i Amsterdam
Tvåa igår o vinst idag. Riktigt kul o spännande.

Avatar Fallback

Re: Dagens glädjeämne

Dennis1982  
#547759
Samlarn skrev:
Dennis1982 skrev:Brunskog. Ska ut och prova lite nu så fort vi får lite ljus.

Inte så fasligt långt bort, har tänkt mig ut och kolla på olika maskiner för upparbetning när tid finnes. Har en i Gammalkroppa som kör med en Hypro 300 som jag ska hälsa på och kolla på gallringarna han gör. Det här arbetandet tar lite för mycket av fritiden :d.
Lycka till och ös på med bilder, kanske finns möjlighet till studiebesök när du kört en stund.

Du är välkommen. Men tror jag behöver lite tid komma in i det. Har kört ganska mycket hypro tidigare men spakarna på denna sitter i annan ordning. Idag hade det gått fortare med yxa. :d

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

totte  
#547762
halvproffs skrev:Vann just nu i Amsterdam


Grattis! \:d/ :ymparty:

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

halvproffs  
#547767
totte skrev:
halvproffs skrev:Vann just nu i Amsterdam


Grattis! \:d/ :ymparty:

Tackar så mycket :grin:

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

sundelius  
#547808
halvproffs skrev:Vann just nu i Amsterdam

Grattis :ymparty:
Vad heter hästen?

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

halvproffs  
#547813 HM Second chance.

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

svampbob  
#547818
hlb skrev:VimekarenLastEdition
"Här har man kämpat in i det sista så är det du som får äran på en misstolkning vad jag förstod :-bd :-bd tror det vart pinsamt när jag la fram att Zalman hade egen vinning av det och ingen vill ju erkänna att man är grundlurad 🤗 kommer nog mer i ärendet :grin:
"

Kan gärna dela den äran. Känner mig bara som en liten kugge i det stora kollektivet som är grunden för ett framgångsrikt SFO.[/quote]

Vad var det som fällde Tesla tråden?

Jag har lärt mig väldigt mycket via den där tråden. Inte men genom eget rotande i ämnet. Jag hoppas att fler inom kort inser att elbilar främst är ett alternativ för dom som kan men inte vill åka kollektivt.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).