Socialt (mer om oss)

Vad var det senaste ni köpte??

11417 inlägg 2485871 visningar 393 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

stegmaster  
#75089 Fint at du tog den Totte, jag vågade inte kommentera detta med skoter, då jag inte va säker på om det e en sånn typ Polaris som han har förut, eller om det talas om en skotar(forwarder) :shock:
Fast det heter vel skotare. :wink:
Men blev lite shockad, då jag inte har hört talas om någon affär tidligare, en skoter (snøscooter på norsk) e ju inte precis något man kjöper sånn i nuet. :surp:

Elmia
Användarvisningsbild

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#75106 Nä precis, vad ska man med skoter till nu?

Användarvisningsbild

Elias  
#75206 Shoppade en massa presenter till flickvän och familj. Kan tyvärr inte nämna vad för det finns ju alltid en risk att någon ser det som ska få en present

Användarvisningsbild

#75212 Säkert nåt dirty.

Användarvisningsbild

Elias  
#75216 Den där du satt som en spark på skenbenet slurfi!

Användarvisningsbild

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#75218 Köksfläkt, Spis, Diskmaskin och Frysbox...

Användarvisningsbild

GremoNiclas  
#75266 Biljetter till Kents konsert i Läkerolen, Gävle i mars.

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#75630 herrejämarns vad ni handlar ... har ni inte lärt er ännu? ... om 2 - 3 veckor häller säljaren upp en kopp kaffe åt dig \:D/ ..för att få sälja ..shit! om du inte är vaksam är din flickvän / fru "fore sale " =))
dock gjorde jag ett litet "bett" på en ny mobil i förrgår ..helt utstuderat en produkt som jag ville ha och som jag vet är svårt att hitta över disk , en helt ny LG KC 780 ... och denna var inte ens prissatt i butiken ...så efter lite disskutioner och att säljaren var tvingad att surfa på nätet efter priser så sattes ett pris .. och done deal

men som sagt ...efter nyår ...eller ännu längre fram ...nu kör dom sitt jävla snack med att detta är den sista , och vi ska tömma våra lager , nästa variant har inte denna funktion o.s.v ...oändligt :ugeek:

Skogsola  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#75643 Köpte en 810B. Igår

Användarvisningsbild

Skogshuggarn  
Zixten skrev:Köksfläkt, Spis, Diskmaskin och Frysbox...

Det är tydligen vi som håller igång vitvaruförsäljningen här i jul, Zixten. :lol:

Här blev det ny fläkt/spis/diskmaskin (och en digitalkamera), hemlevererat igår.
Inga roliga jobb att "mecka köksinredning" dan före julafton mitt i julstöket, men nu är iaf allt monterat och klart - nice!.

Passar även på att önska alla på forat en riktigt,,,,

GOD JUL

mrlynx  
#75734 En fyrhjuling med vagn.
Får den hemlevererad efter helgen men den här helgen tar aldrig slut när man väntar på något roligt.

God Jul

Användarvisningsbild

totte  
#75771 Men vad trevligt, kan du behöva i backarna där på hemmanet, är det drift på vagnen?

mrlynx  
#75885 Det blev en vagn utan drivning eller kran.
Budgeten räckte inte till någon värre vagn så den får duga tills dess jag inte orkar handlasta längre.

Användarvisningsbild

totte  
#75901 Vi ser fram mot lite bilder 8)

Användarvisningsbild

En Knipextång på Tradera
En sats Kamasa Tools quattronycklar från Erikssons bil i Kiruna
3 spärringar med 4 storlekar i varje 8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19mm med endast 3 nycklar i näven!
Ska bli kul att testa.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).