Traktorn i skogen

Touring BELARUS TRACTOR dealership!

1 inlägg 489 visningar Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Touring BELARUS TRACTOR dealership!

rokon  
#846878 Touring BELARUS TRACTOR dealership! Nizhny Novgorod
En Kanadensisk familj med många barn som sålt sin gård och allt det haft för att flytta till ryzzland permanent och skall bosätta sig på landsbygden där de får tag på mycket mark som skall ge dem själv samt deras stora barnaskara möjlighet att leva av vad gjorden ger. Jag kan förstå folk som vill lämna både USA och Kanada för att mycket har gått på tok vad gäller normer och värderingar och samhälle, men ryzzland verkar vara att komma från askan till elden, med detta sagt så är ändå avsnitten intressanta, och Nizhny Novgorod är ingen bortglömd del av ryzzland. Själva staden var redan under sovjettiden en betydande hubb för militär forskning och utveckling där lönerna var högre men kraftiga restriktioner vilka som fick röra sig i området. Så området kan jämställas med såväl St Petersburg och Moskva vad gäller möjligheter och relativt välstånd.
I detta avsnitt besök på BELARUS TRACTOR dealership! Nizhny Novgorod med så väl jordbrukstraktorer och skogsmaskiner samt redskap och ett enormt stort fullständigt reservdelslager och kunnig personal. Familjens Youtube kanal heter Countryside Acres
https://youtu.be/ShCRPov5Kjk?si=eF_Yujl9_TEhseGT



   TS
Lantmännen Maskin
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).