tor 27 feb 2014, 15:35#268207zeaflower skrev: Ingen orkar ju skriva "mot" dig då du hela tiden undviker att svara på de frågor som ställs. Ställer man en fråga så svara du på nåt annat där du har ett bra svar.
Jag frågade efter vilka frågor som inte fått rätt svar, Troligen var det inget av egentlig betydelse.
- Det finns givetvis många frågor, som jag inte har tillräcklig kunskap på, för att ge värdefulla svar. Bedömer jag att andra har den kunskap, så släpps givetvis frågan till andra. Ni som väntar på, att jag skall skicka frågan vidare, får ta detta som uppmaning.
- Jag förstår nu genom efterforskning, att personer som är kopplade till en motsatt intressent, den har visst intresse av att ta bort uppmärksamhet på det som den här tråden handlar om.
- Om det inte görs med direkta ord mot produkten, så misskrediteras vi personligen som uppmuntrar trenden i utrustningen som tråden handlar.
zeaflower skrev:Denna tråden var bra och läsvärd innan du började spamma den med din anti-Södrapropaganda.
Återkom med synpunkter som fritar Södra för sitt beteende som varit uppmuntrande omkring fiberdrive en tid, men sen bytt fot när Fiberdrive utvecklades till det bättre och fick genomslag!
- Södra har i dina trakter i princip blundat för virkesfel motsvarande hela skördarekostnaden på mängder av avverkningar. Detta kanske uppskattas om man är skördareförare. Men det gynnar inte skogsägare och helheten och allra minst de förare som gör mera bra arbete.
- Er kommun har anlitat skogsföretag, som gjorde många saker i strid mot skrivet avtal och utfört bristfälliga arbete, som inte kan anses normalt. Var blev den ambitioner av som skulle gå till botten med dessa problemen?
- Varför fick samma bolag, som förstört ändå förnyat kontrakt? Detta kan du samtala om med folk i din närhet.
Rikta energin till förbättringar och lägg inte "krokben" för de som försöker hjälpa skogsbranschen.