Skördare

Timberjack 1270B rotator går rundt når mate knappen trykkes

1 inlägg 337 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Timberjack 1270B rotator går rundt når mate knappen trykkes

PerMartin  
#867619 Hei! har en tj 1270B med 752 aggregat og sliter med at når jeg tykker på mateknappen så dreier rotatoren til høyre på aggereregatet.

hydraulikkslangene til rotatoren kommer fra sentralen foran på kranen og ikke fra aggregatet. tar jeg av kontakten på sentralen (foran på kran) så star den stille, så er tydelig at det er en elektrisk feil.

virker som at den sender et ekstra signal til rotatoren når jeg trykker mate fram eller bak, som den ikke skal gjøre. dioden lyser på kontakten. ellers så funker alt som det skal.

jeg har kommet fram til at det enten er feil med psu, mcm, eller knappepalett/can, mulig kabel?

får ikke opp noen feilmeldinger i tmc.

når jeg tester knappefuksjon inne på tj3000 så fungerer den som den skal men der får man ikke testet joystick.

dette skjer uavhengig om jeg bruker venstre eller høyre palett til å mate bak eller fram med.

hvor kommer strømmen fra kran modulen ifra?

noen som har hatt lignende problem som kanskje kunne hjelpe?

TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).