Skördare

Timberjack 870a

2 inlägg 2266 visningar 2 följer Svara, dela mm...  
Logmax bild
Användarvisningsbild

Timberjack 870a

Myrlander  
#876087Hej
Vi har införskaffat en TJ 870 som vi ska sätta en energiklipp på som ska köras med endast grip funktionen kan man plugga igen eller koppla ihop de slangar med konstantryck till aggregatet då de inte ska användas eller måste jag stänga av konstattrycket någonstans, isåfall hur?

TS

Re: Timberjack 870a

AKKAMAAN  
Myrlander skrev:Hej
Vi har införskaffat en TJ 870 som vi ska sätta en energiklipp på som ska köras med endast grip funktionen kan man plugga igen eller koppla ihop de slangar med konstantryck till aggregatet då de inte ska användas eller måste jag stänga av konstattrycket någonstans, isåfall hur?

Matningen från pumpen till aggregatet #15 går via en manuell avstängningsventil #14 som du stänger av.
Sedan går det en dräneringsledning och en returledning från aggregatet till tanken. Dessa två pluggar du (de slangar som går till tanken)

Maskinen har för krankörningen ett LS system. När aggregatet körs så är det en pålastningsventil #12 som ställer pumpen på högt konstanttryck. Det kan eventuellt vara nödvändigt att använda den tryckpåställningen när du "klipper" för att få rätt "skjuts" på klippen
1742931412_870.jpg

Besvara 
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).