ons 31 aug 2022, 06:37#769040Utskjutet börjar krångla efter 1tim körning, går inte ut eller så går ut hela vägen å sedan är det inget liv i den...har skruvat lite på ventilen på kranen men det återkommer igen..eller är det styrventilen på ventilpaketet..hoppas någon som haft samma problem 🙂
Skördare
Valmet 901 -97 Kran 998
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS
fre 02 sep 2022, 10:37#769356Bästa gubbar 😀
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
TS
tor 11 apr 2024, 17:09#840082Okej, jag har problem med flera funktioner, för mig är svängen värst och vill inte röra sig när maskinen gått ca 1timme, den rör sig i princip inte åt vänster, men åt höger går den men det är allt eller inget. Det känns som att slider kärvar då den även kan hänga sig och fortsätta smyga vidare åt höger. Resterande funktioner blir ryckiga och utskjutet kan gå huggigt utåt
tor 11 apr 2024, 20:05#840101Hej..ja det låter som samma beteende ja har på utskjutet...det kan gå hur bra som helst i ca 1 timme sedan går inte utskjutet att köra in..man hålla den stilla med spaken in men släpper man så åker det ut av sig själv...ja hoppas att det är kolvtätningarna annars är det väl i ventilen...
Reparatören ja pratade med trodde mest på kolvtätningen...så det blir å riva skiten å kolla 👍😂
Reparatören ja pratade med trodde mest på kolvtätningen...så det blir å riva skiten å kolla 👍😂
TS

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).