tis 06 sep 2011, 13:06#138157Hej! Är det någon som har erfarenhet av att sälja ekvirke. Funderar också på att om man kvistar ekarna när de är små, så växer trädet snabbare då?
Avverkning (slutavverkning)
säljning av ekvirke
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS

tor 15 sep 2011, 09:52#139256vad får man om man säljer som slöjdvirke då ???
H8 med flerträd-11
ponsse gazelle-12
ponsse gazelle-12
fre 16 sep 2011, 23:57#139427jaså... har ju lite staket och några ekar hemma men vad blir kostnaden på att "fixa" dom till stolp. har lixom ingen egen maskin som kan det och undrara om det blir biligare att ta eget virke och låta någon göra stolp av dom eller köpa färdiga stolp,,
förlåt deta har ju inget med tråden att gör men är lite fundersam bara
förlåt deta har ju inget med tråden att gör men är lite fundersam bara
H8 med flerträd-11
ponsse gazelle-12
ponsse gazelle-12
mån 19 sep 2011, 13:08#139684Tacksam för svaren. Det gör inget fast frågorna flyger iväg. Det finns säkert många som funderar på de här sakerna. Har inte riktigt klart för mig vad man använder virket till och till vem man skall vända sig till,om man vill sälja.
TS
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).