Rottne H11a jag tro jag är kär!
av Niklas H20 tor 12 maj 2011, 00:29
får väl börja med o säga hej allihopa var ett tag sen de vart något skrivet här men har jag inget vettigt o berätta så är de väl bättre o låta tangentbordet vara ifred.
Föra veckan var en mycket intresant vecka. testade Rottnes nya H11a i lite kuperad teräng.
Jag hade maskinen ute en vecka o körde den ihop med en från Rottne och sen passade även 2 av mina anställda på att köra lite på helgen.
de var endel tester som skulle utföras i tuffteräng o det gick riktigt bra. Maskin var utrustad med eco-track runtom, trots det så var den otroligt smidig och något enormt stabil.
maskinen var väldigt lättkörd o hamonerade väldigt fint mad agg,kran o basmaskin.
körningen jag hade fixat fram var en väldigt fin o tät andra gallring tall. produktion o bränsleförbrukning var två andra saker som jag blev imponerad av. avslöjar dock inga siffror dom får ni reda på när ni köpt en
de har varit endel folk ute för o kollat nämare på maskinen o något negativt har varit svårt att få fram.
när jag kom tillbaks till min gammla maskin i tisdags så var det svåre att komma in i den än var det var att köra H11a. saknar den nu för något värre i gallringskogen har inte jag testat.
ev så blir det något repotage i en tidning om den, då någon har läckt till pressen var vi var o testade den:(
kanske ska tillägga att det var ett SP 451lf med flerträd som satt fram i kranspetsen, boggielyft både fram o bak finns endel bilder på min Facebok
Föra veckan var en mycket intresant vecka. testade Rottnes nya H11a i lite kuperad teräng.
Jag hade maskinen ute en vecka o körde den ihop med en från Rottne och sen passade även 2 av mina anställda på att köra lite på helgen.
de var endel tester som skulle utföras i tuffteräng o det gick riktigt bra. Maskin var utrustad med eco-track runtom, trots det så var den otroligt smidig och något enormt stabil.
maskinen var väldigt lättkörd o hamonerade väldigt fint mad agg,kran o basmaskin.
körningen jag hade fixat fram var en väldigt fin o tät andra gallring tall. produktion o bränsleförbrukning var två andra saker som jag blev imponerad av. avslöjar dock inga siffror dom får ni reda på när ni köpt en
de har varit endel folk ute för o kollat nämare på maskinen o något negativt har varit svårt att få fram.
när jag kom tillbaks till min gammla maskin i tisdags så var det svåre att komma in i den än var det var att köra H11a. saknar den nu för något värre i gallringskogen har inte jag testat.
ev så blir det något repotage i en tidning om den, då någon har läckt till pressen var vi var o testade den:(
kanske ska tillägga att det var ett SP 451lf med flerträd som satt fram i kranspetsen, boggielyft både fram o bak finns endel bilder på min Facebok
5 kommentarer | Läst 29805 ggr