Skotare

Var kan man köpa billiga däck???

6 inlägg 5741 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Var kan man köpa billiga däck???

Manne Johansson  
#106963 Hej !! jag undrar var man kan köpa billiga däck till skotaren?? e ju bara för hemma bruk så det duger väl med så kallade kina däck?? men var köper man sådana?? och e det värt det ? torrsprickor efter 3 år?? 😡 kom me förslag o synpunkter va ni tycker o vad som är bra däck!!! :grin: finns nog mycket att disskutera om........

Mvh Manne



   TS
Rottne skotare
Användarvisningsbild

Re: Var kan man köpa billiga däck???

Kse  
#106994 Jämförde pris mot Nokia och det var nästan det dubbla mot dessa, vet dock ej hur det är med kvalliten men Clas Ingesson kan ju inte ha fel :grin:

http://www.blocket.se/varmland/Dack_SKO ... ca=1_8&w=3

Användarvisningsbild

Re: Var kan man köpa billiga däck???

skogsjan695xl  
#107061 Koppom maskin har billiga däck, men köp inte dom billigaste utan gå upp ett snäpp, dom håller fint. Vi köpte flera däck där till några maskiner jag körde förr och de fungerade fin fint.

Användarvisningsbild

Re: Var kan man köpa billiga däck???

Henrik K  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#107132 köp bara inte Medved... Ryskt sket....

Avatar Fallback

Re: Var kan man köpa billiga däck???

Manne Johansson  
#107411 Jag kanske ska tillägga att det e till en rottne blondin med rulldrift på vagnen, det sliter ju lite extra.... så mera förslag på olika däck , för o nackdelar!!!!! :P

   TS
Avatar Fallback

Re: Var kan man köpa billiga däck???

Andreas_93  
#107977 Kolla på nordendack.se där har de bra priser tror att vi köpte däck därifrån till wissenten och de fungerade bra

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).