Öppna kategorin

Den Gröna omställningen.

4917 inlägg 180589 visningar 40 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Den Gröna omställningen.

Rotvältaren  
#839061 Kinsesisk "grön industri" möter motstånd, ännu finns det förnuftiga människor!
https://www.energinyheter.se/20240403/3 ... r-hallbara

Elmia

Alvarsson  
#839062 Nu var det inte Kina som investerare som mötte motstånd utan fabrikens påverkan på miljön. En stor skillnad.

Användarvisningsbild

Rotvältaren  
Alvarsson skrev:Nu var det inte Kina som investerare som mötte motstånd utan fabrikens påverkan på miljön. En stor skillnad.

Och var har jag påstått att det var investerarna som mötte motstånd? Lägg ned ditt fultolkande av varenda inlägg. Att den gröna industrin dras med både miljömässiga och ekonomiska problem är inget du kan mörka med att göra dig märkvärdig på ett forum.

Alvarsson  
#839070 Du skrev Kinesisk grön industri möter motstånd. Det var ju inte för den var Kinesisk som den mötte motstånd utan av miljömässiga skäl. Du glömde och skriva det verkliga skälet.

Användarvisningsbild

Rotvältaren  
Alvarsson skrev:Du skrev Kinesisk grön industri möter motstånd. Det var ju inte för den var Kinesisk som den mötte motstånd utan av miljömässiga skäl. Du glömde och skriva det verkliga skälet.

Nu får du för fan ge dig. Den som är läskunnig ser att rubriken till artikeln nämner "kinesisk batterifabrik". Den normalbegåvade förstår att "kinesisk grön industri" mycket väl omfattas av "kinesisk batterifabrik". Men uppenbarligen förstår inte du och istället för att ha något att anföra i sak börjar du tjafsa. Försök att för en gångs skull vara lite seriös, din förskolenivå känns tröttsam.

Alvarsson  
#839073 Kan bara konstatera att du inte vet/förstår vad du själv skriver. Då blir ett meningsutbyte mer än svårt.

Användarvisningsbild

Björn T  
1712149600_1000002561.jpg

Användarvisningsbild

Rotvältaren  
Alvarsson skrev:Kan bara konstatera att du inte vet/förstår vad du själv skriver. Då blir ett meningsutbyte mer än svårt.

Fortsätt tjafsa du, ditt fjanteri blir allt mer uppenbart.

Alvarsson  
#839091 Försök!

Alvarsson  
#839092 Signatur Niking hade rätt!

Användarvisningsbild

Rotvältaren  
Alvarsson skrev:Försök!

Du gör dig till åtlöje. Jag har inte skrivit ett ord om kinesiska investerare, det var något som du förde in i ditt eget resonemang och nu slår du efter mig om ett feltänk du själv skapat.
Och för den som är intresserad kan man läsa artikeln där det med all tydlighet framgår att det inte handlar om kinesiska investerare vilket du försökt pådyvla att jag hävdat.
https://www.energinyheter.se/20240403/3 ... r-hallbara

Alvarsson  
#839110 Jag bara konstaterar att signatur Niking hade helt rätt.

Användarvisningsbild

Rotvältaren  
#839121 Kämpa!

Tor R  
Alvarsson skrev:Kan bara konstatera att Alvarsson inte vet/förstår vad han själv skriver.

För en gångs skull kommer Alvarsson med fakta!

Tor R  
Alvarsson skrev:Nej, verkligen inte bor själv nära en vindkraftpark har inga som helst problem med detta. Inga av mina grannar heller.

Alvarsson skrev:Vi som bor nära vindkraftparker har inga som helst problem med detta.

Alvarsson skrev:Sådana erfarenheter har vi inte i mina hembygder.

Det måste vara tråkigt att de stoppade vindkraftsutbyggnaden innan du och dina grannar var med.
Pengar på boken förlorade det är säkert!

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).