Öppna kategorin

Mittåt---Jag hade fel.

4 inlägg 1854 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Mittåt---Jag hade fel.

hlb  
#732582 Jag startar en tråd, där man kan erkänna sina fel och brister. Finns nog en och annan mer än jag, som gärna får nyttja den.

Såhär skrev jag i maj i år när ATL drog in till en tidning per vecka.

"Det är ju ändå så att jag betalt min årsprenumeration i mars -21 gällande två nummer i veckan och får nu bara ett, resterande 10 månader och ingen prisreduktion. Jag menar att det är väldigt dålig affärsmoral.
Vad gäller postutdelning kommer posten hos oss varje dag, men rätt ofta inte, med förklaring att Post Nord inte hunnit med, men det företaget lirar ju i en annan division."
.
Nu har jag fått och läst singelnumret några veckor och är mycket positivt överraskad. Mycket tjockare än tidigare, innehållet mycket mer intressant. Man kan läsa halva på tisdagen och resten på fredag. Ett verkligt lyft i mina ögon.
Vad fel jag hade.



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Mittåt---Jag hade fel.

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#732617 Nu är jag dålig på att komma ihåg exakt vad folk säger, men det ringde en snubbe och villa sälja ATL till mig, han hade ju förstås ett fantastiskt erbjudande, och argumenterade något i stil med....

- Nu kommer tidningen bara en gång i veckan, och det är ju jättebra för alla med lite ont om tid, för då går det ju fortare att läsa tidningen.

Jag tyckte att det lät lite roligt när han sa det. 😀 😀 😀

Avatar Fallback

Re: Mittåt---Jag hade fel.

isteskog  
#732619 Också ett försäljningsargument ..... 😀 😉

Användarvisningsbild

Re: Mittåt---Jag hade fel.

hlb  
#732630 Om en sån säljare ringer mig, får jag väl lägga in ytterligare ett inlägg: "Jag hade fel igen om ATL."

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).