Skogsröjning

Husqvarna technical 2021 Erfarenheter och recensioner?

3 inlägg 2698 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Husqvarna technical 2021 Erfarenheter och recensioner?

Mikael Sandström  
#703552 Ja,

Som rubriken lyder så eftersöker jag alltså er som hunnit testa Husqvarnas nya skyddskängor (technical 2021). Använder just nu Technical 24 och är inne på mina andra par.
Ni får gärna komma med tips på andra kängor som håller hög kvalitet. Har hört att Technical 24 är urusla vad gäller ergonomin för fot och fotsola. Dock inte upplevt några sådana problem ännu. Jobbar med manuellt skogsarbete, främst röjning och vill ju inte slita ut hälarna i onödan 😀



   TS
Stihl Motorsågar och Röjsågar
Avatar Fallback

Re: Husqvarna technical 2021 Erfarenheter och recensioner?

576xp  
#703617 Har bara använt mina lite men tycker så här långt att dom nya är lite rymligare, inte så kalla. Bättre sula, inte så halkigt. Bättre vaddering i skaftet. Smart snörning som låser snöret i ett visst läge. Har inte haft några problem med fötterna i mina gamla tech 24 så jag tror så här långt att det blir inte sämre i dom nya kängorna.

Användarvisningsbild

Re: Husqvarna technical 2021 Erfarenheter och recensioner?

Mikael Sandström  
#703626 Det låter ju riktigt trevligt. Är lite sugen på de nya så det kanske blir ett par när de jag har nu inte längre håller🙂

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).