ATV och UTV i skogen

Black Wolf

3 inlägg 2025 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Black Wolf

Pertan69  
#663352 Är det här något att lägga pengarna på?



   TS
ATV från Bengtssons
Användarvisningsbild

Re: Black Wolf

JensSkoog  
#663781 Blir lite tveksam när jag ser priset - rent för billigt
verkar det, men jag kan självklart ha fel :wink:

Avatar Fallback

Re: Black Wolf

Ent  
#663787 Kina, verkar snarlik Gottåsa-vagnen som jag har sedan 2012 eller 13, fast med batterihylla. Jag är helnöjd med min! Den har forslat hem ett antal årsvedar, lastad upp över stolparna. Nån älg har den fraktat också. Det som hänt är att ett av däcken fick torrsprickor, medan de övriga tre ser ut som om de skulle överleva mig. Man bör borra dräneringshål i ramverket till själva flaket. Jag är annars förvånad över galvaniseringen och stabiliteten faktiskt. Tror, OBS tror, att den aktuella konstruktionen av kranstolpe är mycket stadigare än på andra vagnar där kranen säljs separat. På dessa bultas kranen fast på en platta just ovanför grinden, och min känsla är att det blir en svag punkt. Jag skulle köpa en likadan igen. Mitt tips är att driva kranen med eget batteri, då slipper du ha hjulingen igång hela tiden. Gooffroad.se har bra pris på Bronco winsch-relä som har både trådlös fjärr och vanlig manöverdosa ifall inte detta följer med. Biltema har batteriboxar, snabb-polklämmor och stora kopplingsdosor som rymmer relät så att det är skyddat.

Och om det nu ändå skulle spricka nånstans så finns det svets och järn, men peppar peppar, än klarar jag mig🙂

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).