Skotare

Lärling I skogsmaskin

3 inlägg 2224 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Lärling I skogsmaskin

Aidehagen  
#642973 Hej! Finns det någon entreprenör i kalmartrakten som under kvällar/helger skulle vilja lära mig köra skogsmaskin? självklart gratis. Skotare eller skördare spelar ingen roll då jag mer än något annat vill jobba i skogen.
Jag har som sagt länge velat jobba i skogen och har både ringt och mailat dom flesta entreprenörer i området men tyvärr inget napp, jag förstår att det kan vara pressat med både tid och pengar hos dom flesta. men jag har ett väldigt intresse för skog och maskiner, ett väldigt driv och ett sunt bondförnuft som gör att jag lär mig så snabbt jag bara kan för att kunna ge tillbaka till företaget.
Tyvärr är skola inget alternativ då det inte finns utbildningar här men jag har inga problem att jobba hårt för att visa just hur intresserad jag är.

Så är du en entreprenör eller känner du en som är i behov av mer personal och som kanske kan tänka sig att träna mig som är intresserad, driven och målmedveten på plats istället för att leta på arbetsförmedlingen så skriv gärna här eller skicka ett telefonnummer.

Tack på förhand.



   TS
Rottne skotare
Avatar Fallback

Re: Lärling I skogsmaskin

Avslutat-02  
#642974 Kanske kan du köra på dag tid istället och arbetsförmedlingen subventionerar en del av kostnaden...
Då lär du dig fortare och får mest troligt jobb direkt.

Då blir det som en lärlingsutbildning...

Användarvisningsbild

Re: Lärling I skogsmaskin

Aidehagen  
#642996 Hade jättegärna gjort det men jag har ett dagjobb redan så att få något via arbetsförmedlingen blir klurigt tyvärr.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).