Öppna kategorin

Skogsarbeider ute etter ny jobb

3 inlägg 1891 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Skogsarbeider ute etter ny jobb

Skogsmann82  
#585811 Hei,
jeg er på utkikk etter en ny stilling som skogsarbeider, helårs ansettelse.

Har en god og dokumentert erfaring fra LFS i fbm linjerydding, vegkant rydding, VFR, samt planting og tynning, trepleie. Er god på norsk og engelsk, svensk går også fint.

Ved interesse bare send meg pm. Så skikker jeg over cv og svare på alle spørsmål.

Mvh: K.


Senast redigerad av Skogsmann82 lör 23 apr 2022, 10:24, redigerad totalt 1 gång.

   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Skogsarbeider ute etter ny jobb

Aurbakk  
#585925
Skogsmann82 skrev:Hei,
På grunn av dårlig ekonomie i firmaet jeg har vært ansatt, er på lete etter ny stilling i skogbransjen i hele Skandinavia fra nytt år.
Jeg er gutt på 38 år fra Polen med over 10 år erfaring i trefelling og skogpleie, bosatt i Norge men flytting er ikke problem.
Det som jeg leter etter er et stabilt firma som kan tilby meg fast stilling, hjep til å finne bosted o.l.

Jeg er en seriøs og pålitlig areidstaker, har førerkort B, BE, T, snakker 3 språk og har gode referanser fra før.
Ved spørsmål bare send meg PM.

Mvh
K.



Hei, har behov for arbeidskraft. I første omgang til ungskogpleie og forhåndsrydding. Arbeidet er i Kongsvinger, Hedmark, Norge. Ta gjerne kontakt med meg på e-post: oyvind-a@hotmail.com

Avatar Fallback

Re: Skogsarbeider ute etter ny jobb

80-90  
#586322 Är det åretrunt jobb eller säsong ??

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).