Socialt (mer om oss)

Styrketrening

2 inlägg 1551 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Styrketrening

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#522548 Hei meg igjen her. Eg har lyst til å begynna og trena styrke, ikkje skyhøge ambisjona berre fått på meg nokon kg med musklar samt blitt litt sterkare i baseøvelsane: benkpress knebøy og markløft. Prøve å lesa meg opp, har funne ut at nok søvn og rikelig med mat et nødvendig. Tenkte at ett forum måtte vera rette plassen for ein nybegynnar som meg som søke informasjon. Har treningsforum.no i Norge men forumet virka døande. Eg har jo ein god del erfaring i å lesa Svensk, (sjølv om eg skriv norsk) på skogsforum så finest da ett bra svensk forum som omhandle styrketrening eventuelt nokon som veit om ett bra engelskspråkligt? Eller er da kanskje nokon her som innehar ein del kunnskap om emnet? Eg er 40 år 180 cm ca 82-83 kg og har god tid med detta prosjektet. Viss eg skal tallfesta måla mine så kanskje 100 i benk 120 i knebøy og 140 i markløft. Knebøy og markløft har eg nesten aldri vært borti så der er eg meir usikker på kva eg kan oppnå. Tippe eg tar ca 80 kg i benkpress no. Grunnen til at eg ønske å trena styrke er for å vera meir rusta i dagliglivets utfordringar samt forhåpentligvis unngå skadar i framtida. Trur da er lurt å veta litt på forhånd, lesa seg litt opp, trena etter program derfor eg søke informasjon.



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Styrketrening

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#522550 Det finns en hel del statiska ("isometriska") övningar, som har den stora fördelen att de inte kräver en massa dyrbar styrketräningsutrustning. Bara att söka runt på t.ex. Youtube.

Sedan gäller väl också att dra ner på antalet kolhydrater och öka mängden fett + protein. Alltså bort med gröt, flingor, bröd, pasta, ris, potatis etc och mer grönkater, fisk och oprocessat kött.
/Niklas

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).