Socialt (mer om oss)

Bra blackfriday deals?

14 inlägg 5520 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Bra blackfriday deals?

Rassmusolsson  
#482208 Har ni hittar några bra blackfriday deals inom området skog?



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Bra blackfriday deals?

Fredrik Reuter  
#482215 Hej,
Skogma ska köra BlackFriday deals men har inte hunnit titta själv.

Avatar Fallback

Re: Bra blackfriday deals?

ocke  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#482218 Maskinklippet har lite erbjudande men vet ej hur bra "dealarna" är.
https://www.maskinklippet.se/black-friday/

Användarvisningsbild

Re: Bra blackfriday deals?

Långsmo  
#482223 Samma sak på Söderströms, https://soderstroms.nu/produkter/skog-t ... ck-weekend

Avatar Fallback

Re: Bra blackfriday deals?

timbersports  
#482227 Gårdsman har oxå en del deals under helgen https://www.gardsman.se/black-friday.html

Avatar Fallback

Re: Bra blackfriday deals?

Bröderna byman  
#482260 Jula har 50% på allt från bland annat Bahco... verktyg behövs alltid...

Användarvisningsbild

Re: Bra blackfriday deals?

JensSkoog  
#482460 Blev ett par Ranger, huggarkängor från Stihl idag. "Very special offer", så jag kunne inte låta bli. :wink:

Användarvisningsbild

Re: Bra blackfriday deals?

Aqualize  
#482463
Bröderna byman skrev:Jula har 50% på allt från bland annat Bahco... verktyg behövs alltid...

Jag beställde vid midnatt till fredagen. När jag kollade senare på fredagskvällen så verkade det ofta vara "slut i lager" på webben (och även en butik). Jag tror stora dammsugaren gick fram.
Det är (hela helgen, på vad som finns kvar) 50% på allt från Philips, Fiskars, Bahco & Stanley samt olja från Mobil (endast fysisk butik).

Användarvisningsbild

Re: Bra blackfriday deals?

Aqualize  
#482465 Om det är någon som blivit sugen på drönare i skogsbruket, det har ju varit artiklar om det osv. titt som tätt, så är det tillfälle nu. Jag har skrivit väldigt mycket om den jag själv har, DJI Mavic Pro, och länkade till prisjakt för det. Bästa priset har gått upp en femhundring sedan i fredags morse men fortfarande bra priser, flera tusen lägre än normalt. Så är man nyfiken på att testa så kan man läsa här och några inlägg ner kommer det aktuellt om BF också:
Aqualize - Drönare i din vardag?


I övrigt har det väl blivit lite rabatt på hörselskydd Peltor WS Alert XP och XPI med, men inget astronomiskt. Jag kikade på hjälmfästesvarianten eftersom det nog är det som skogsbrukarna är intresserade av. Hittas också via prisjakt.

Avatar Fallback

Re: Bra blackfriday deals?

Elfving  
#482530
Aqualize skrev:
Bröderna byman skrev:Jula har 50% på allt från bland annat Bahco... verktyg behövs alltid...

Jag beställde vid midnatt till fredagen. När jag kollade senare på fredagskvällen så verkade det ofta vara "slut i lager" på webben (och även en butik). Jag tror stora dammsugaren gick fram.
Det är (hela helgen, på vad som finns kvar) 50% på allt från Philips, Fiskars, Bahco & Stanley samt olja från Mobil (endast fysisk butik).

Jag får en känsla av att de säljer ut det sista med någon annans varumärke till förmån för Meec och HardHead som de kallar sina egna Kinaprodukter.
Kanske jag har fel?

Avatar Fallback

Re: Bra blackfriday deals?

ocke  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#482534
Aqualize skrev:
Bröderna byman skrev:Jula har 50% på allt från bland annat Bahco... verktyg behövs alltid...

Jag beställde vid midnatt till fredagen. När jag kollade senare på fredagskvällen så verkade det ofta vara "slut i lager" på webben (och även en butik). Jag tror stora dammsugaren gick fram.
Det är (hela helgen, på vad som finns kvar) 50% på allt från Philips, Fiskars, Bahco & Stanley samt olja från Mobil (endast fysisk butik).

Kan intyga då jag var förbi på jula under fredagseftermiddag i ett annat ärende. Det var ganska tomt på bra att ha verktyg.

Användarvisningsbild

Re: Bra blackfriday deals?

Aqualize  
#482790
Elfving skrev:
Aqualize skrev:
Bröderna byman skrev:Jula har 50% på allt från bland annat Bahco... verktyg behövs alltid...

Jag beställde vid midnatt till fredagen. När jag kollade senare på fredagskvällen så verkade det ofta vara "slut i lager" på webben (och även en butik). Jag tror stora dammsugaren gick fram.
Det är (hela helgen, på vad som finns kvar) 50% på allt från Philips, Fiskars, Bahco & Stanley samt olja från Mobil (endast fysisk butik).

Jag får en känsla av att de säljer ut det sista med någon annans varumärke till förmån för Meec och HardHead som de kallar sina egna Kinaprodukter.
Kanske jag har fel?

Hmm det har jag inte tänkt på. De har ju inte någon katalog längre så det är ju inget "garanterat" utbud de behöver hålla till nästa katalogsläpp utan kan smyga undan saker. Clas Ohlson säljer förutom sitt eget även t.ex. Dewalt & Bosch. Men Biltema kör ju sitt eget race med egna produkter så båda vägarna fungerar nog.

Jula verkar ha 10 egna varumärken, som syns längst ner på deras hemsida.

Avatar Fallback

Re: Bra blackfriday deals?

axwell  
#482807 Jag fattade ett av mina bästa beslut under Black Friday-kampanjen.
Inte stångas jag i affärer och bilköer för att EVENTUELLT köpa något som inte gått att sälja till ordinarie pris. :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Bra blackfriday deals?

Aqualize  
#483282
axwell skrev:Jag fattade ett av mina bästa beslut under Black Friday-kampanjen.
Inte stångas jag i affärer och bilköer för att EVENTUELLT köpa något som inte gått att sälja till ordinarie pris. :mrgreen:

Jag gick inte heller i affärer. Köpte som vanligt saker via webbutiker, men till mycket bättre pris.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).