Motorsåg och handhållet

Ny husqvarna motorsåg release!

7 inlägg 3929 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Ny husqvarna motorsåg release!

Pidda  
#463519 Hej alla på forumet. jag såg på Husqvarnas svenska hemsida att dom tänker släppa en ny motorsåg om en dryg månad undra vilka kubik den är på , utseendet påminner om hva 562 det är spännande!



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Ny husqvarna motorsåg release!

ananders  
#463521 Finns en del om det i denna tråd.

Ny stor proffssåg från Husqvarna. Lanseras i aug 2017

Avatar Fallback

Re: Ny husqvarna motorsåg release!

Robertberg  
#463580 Husqvarna-återförsäljaren här i stan sa att de fått 16 Augusti som datum för nya ersättare till 550 och 560.

Användarvisningsbild

Re: Ny husqvarna motorsåg release!

ananders  
#463583
Robertberg skrev:Husqvarna-återförsäljaren här i stan sa att de fått 16 Augusti som datum för nya ersättare till 550 och 560.


Jag har också hört rykten om att åtminstone 560 skulle ersättas med en ny såg.

Avatar Fallback

Re: Ny husqvarna motorsåg release!

Robertberg  
#463593 Alltså inte samma som den det pratas om i tråden du länkade till ananders. Så tolkade jag det iallafall :-?

Användarvisningsbild

Re: Ny husqvarna motorsåg release!

ananders  
#463594
Robertberg skrev:Alltså inte samma som den det pratas om i tråden du länkade till ananders. Så tolkade jag det iallafall :-?


Så tolkar jag det med. Min källa till att 560 skall bytas ut har jag inget stort förtroende för och att man inte läst något om det på Sfo så här jag inte tagit det på allvar. Nu kanske man skall det. :???:

Avatar Fallback

Re: Ny husqvarna motorsåg release!

Robertberg  
#463597 Jag frågade rätt ut när jag var och köpte trimmertråd, och då sa han det datumet. Men han var inte säker på om det var release då eller bara att återförsäljarna skulle få se nya sågarna då. Jag tror på det senare. Lite förseningar och grejer så ska vi nog vara glada om vi får se något nytt 2017 :wink:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).