Skogsekonomi

Finns det bra hjälp hur man fyller i N6

2 inlägg 8919 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Finns det bra hjälp hur man fyller i N6

lejon  
#438223 Är det någon som vet vad man finner bra hjälp hur man fyller i N6 eller 2196 (om det är till samma sak) och räknar ut räntefördelningen.

Ska deklarera själv i år för första gången och tänkte att jag måste läsa på först.

Får väl be någon mer kunnig kolla om jag gjort rätt när det är klart men man måste ju börja lära sig.

skatteverket.se har jag givetvis redan koll på men det borde finnas bättre hjälp på fler/andra ställen.

Alla tips mottages.

/Lejon



   TS
Landshypotek Bank
Avatar Fallback

Re: Finns det bra hjälp hur man fyller i N6

alias  
#438229
lejon skrev:Är det någon som vet vad man finner bra hjälp hur man fyller i N6 eller 2196 (om det är till samma sak) och räknar ut räntefördelningen.

Ska deklarera själv i år för första gången och tänkte att jag måste läsa på först.

Får väl be någon mer kunnig kolla om jag gjort rätt när det är klart men man måste ju börja lära sig.

skatteverket.se har jag givetvis redan koll på men det borde finnas bättre hjälp på fler/andra ställen.

Alla tips mottages.

/Lejon


Om du laddar ner blanketten här och följer anvisningarna på sidan 4 så är det inte jättesvårt (bara man har siffrorna tillgängliga):

http://www.skatteverket.se/privat/sjalv ... ?q=SKV2196

MVH
Alias

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).