Sågverk (mindre)

Kara sågverk

26 inlägg 18807 visningar 10 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Kara sågverk

Førland  
#395477 Litt bilder fra byggingen av såghuset



   TS
Woodmizer sågverk
Avatar Fallback

Re: Kara sågverk

Flax12  
#396332 Vilket fint bygge! Blir intressant att följa. :-BD

Avatar Fallback

Re: Kara sågverk

Førland  
#396401 Litt mere bilder

   TS
Avatar Fallback

Re: Kara sågverk

stektlök  
#396407 Tjena ! Intressant bygge, jätteroligt att få följa detta. Bomba på med bilder :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Kara sågverk

stegmaster  
#396428 Ja dette blir kanon bra. :-BD
Må være fint å ha sin egen sag.
Men antar att du skal sage litt mer enn bare til eget bruk med detta proffutstyret. :smile:

Avatar Fallback

Re: Kara sågverk

Førland  
#396524 I utganspunket er det til eget bruk men sager litt til andre også.har mange byggninger og vedlikeholde så det er greit med egen sag.

   TS
Avatar Fallback

Re: Kara sågverk

Skogstinsen  
#396622 Är sågverket helt nytt? Roligt med sågverk vill ska själv köpa en laimet eller kara mobilsåg framöver.

Avatar Fallback

Re: Kara sågverk

Førland  
#396678 Nei det er inte nytt,hadde stått ved sjøen så det fikk litt ny maling når jeg kjøpte det.

   TS
Avatar Fallback

Re: Kara sågverk

Førland  
#400137 Det går frammover med byggingen ,men været har ikke vært det beste så det har gått litt sent i det siste,men her er noen bilder

   TS
Avatar Fallback

Re: Kara sågverk

Førland  
#407682 Idag har jeg ,min far og svigerfar platet bygget med 9mm finer plater.stående klendning skal på på utsiden.

   TS
Avatar Fallback

Re: Kara sågverk

Førland  
#407684 Idag har jeg,min far og svigerfar platet bygget med 9mm finer plater,stående 5"kledning skal på utsiden

   TS
Avatar Fallback

Re: Kara sågverk

Førland  
#416382 Nå begynner såghuset å
Bli ferdig utvendig,har tatt lang tid dette prosjektet,men med 3 unger blir tiden litt kort,her er et bilde fra dagens arbeid ,

   TS
Användarvisningsbild

Re: Kara sågverk

stegmaster  
#416395 Virkelig fint bygg. :-BD

Uffda, 3 unger, grøsser bare med tanken. :wink:

Avatar Fallback

Re: Kara sågverk

Førland  
#416400 stegmastet ,det blir en vane det også,idag er første dagen jeg har snekret på den veggen i dagslys,men jeg klager ikke,plutselig har de flyttet ut.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Kara sågverk

stegmaster  
#416495 Det var selvsagt bare ironi fra min side, dette med ungene. :grin:
Selv har jeg verken kone eller unger. :o

Ellers, må nok vi også igang å bygge en lagerhall for ved til neste sesong, da det som skulle vært vårt redskapshus er fullt opp med vedpaller.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).