Skogsnyheter

På turné

7 inlägg 3281 visningar Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

På turné

Torbjörn Johnsen  
#381738 Idag har både Fredrik och jag varit ute (på olika håll) och träffat skogsfolk, plåtat och filmat. Jag fortsätter i morgon också. Det blir lite blandad kompott som vi lägger upp här på forumet allteftersom vi är färdiga med text o redigering. Håll ögonen öppna!



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: På turné

Fredrik Reuter  
#381805 Ja, jag tror det bli mycket matnyttigt till skogsforum. Smyger med en bild. Ska vi köra ett "gissa maskinen"?

Avatar Fallback

Re: På turné

alias  
#381807
Fredrik Reuter skrev:Ja, jag tror det bli mycket matnyttigt till skogsforum. Smyger med en bild. Ska vi köra ett "gissa maskinen"?


Kan det vara en Ponsse Scorpion med Nisula energiklipp?

Edit: kan redan nu konstatera att jag gick bet på basmaskinen...

MVH
Alias
Senast redigerad av alias tor 17 mar 2016, 23:44, redigerad totalt 1 gång.

Användarvisningsbild

Re: På turné

Torbjörn Johnsen  
#381814 Jag lägger upp en teaser också. Vad handlar det här om?

   TS
Avatar Fallback

Re: På turné

alias  
#381820
Torbjörn Johnsen skrev:Jag lägger upp en teaser också. Vad handlar det här om?


Växtförädling/produktion av plantor och frön.

Kan det vara ett besök på Skogforsk, hos någon fröplantage eller på någon plantskola...

MVH
Alias

Avatar Fallback

Re: På turné

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#381827 När kommer ni till Skåne? :-D

Användarvisningsbild

Re: På turné

Torbjörn Johnsen  
#382307 Skicka ett PM eller skriv här och berätta vad du vill att vi ska komma och titta på. Det är inte så långt från Jönköping där jag bot ner till Skåne. Jag var förresten i Skåne för någon vecka sen och filmade jättegranar som du kan läsa om i den här tråden:

Besök i Kubik-Fabriken

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).