Motorsåg och handhållet

Flödarknapp

12 inlägg 4617 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Flödarknapp

Olas  
#369277 Hur byter man Flödarknapp på Jonsered och Husqvarna? Mössen har käkat upp dem. [emoji78]



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Flödarknapp

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#369366 Ja det var en klurig fråga, eftersom de tydligen även glömde montera flottörhus mm så finns det ingen flödarknapp.

Användarvisningsbild

Re: Flödarknapp

Olas  
#369389 Problemet löst. Det var bara att lossa luftfilttret och sedan bränsleslangarna och trycka på plasthakarna. Som reservdel heter primeblåsan Flödarknapp. Tack för ett meningslöst svar.

   TS
Avatar Fallback

Re: Flödarknapp

tyke  
#369392 Ja-ha ni pratade om sågar :???:

Användarvisningsbild

Re: Flödarknapp

Olas  
#369393 Ja iofs möss nämndes ju, så det kan ju ha varit dildos jag menade men så vitt jag vet har inte Jonsered och Husqvarna tillverkat några sådana. [emoji3]

   TS
Avatar Fallback

Re: Flödarknapp

tyke  
#369395 Vem vet vad som kommer som tillbehör . Det är ju populärt med multifunktioner på det mesta i maskinväg :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Flödarknapp

Olas  
#369397 Kom att tänka på en av de gamla "Nakna pistolen" filmerna [emoji23]

   TS
Avatar Fallback

Re: Flödarknapp

tyke  
#369399 Tigersågen :wink:

Användarvisningsbild

Re: Flödarknapp

Olas  
#369401 Ja den är tystast i skogen.

   TS
Avatar Fallback

Re: Flödarknapp

tyke  
#369405 Ja den kommer vist i orange och röd-svart senare i vår när snön smält och de första gröna stråna visar sig.

Avatar Fallback

Re: Flödarknapp

tallen100  
#369447
Olas skrev:Ja iofs möss nämndes ju, så det kan ju ha varit dildos jag menade men så vitt jag vet har inte Jonsered och Husqvarna tillverkat några sådana. [emoji3]

hahahaha ja bara fantasin sätter gränser :lol: :lol: :lol:

Användarvisningsbild

Re: Flödarknapp

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#369463 Primer, flödarknapp, choke, dekomp = fyra olika grejer för att underlätta start.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).