Traktorer och processorer

Bilbarnstol i traktorn..

9 inlägg 5259 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Bilbarnstol i traktorn..

Yrttivaara44  
#343291 Hejsan. Tänkte lägga upp några bilder på bilbarnstolen jag gjorde om så den passa in i min L50. Så nu kan pojken hänga med när snösvängen börjar :)



   TS
Lantmännen Maskin
Användarvisningsbild

Re: Bilbarnstol i traktorn..

Yrttivaara44  
#343292 .

   TS
Användarvisningsbild

Re: Bilbarnstol i traktorn..

Yrttivaara44  
#343293 .

   TS
Användarvisningsbild

Re: Bilbarnstol i traktorn..

Yrttivaara44  
#343295 En mycket nöjd kille på 9 månader.. finns det nån här som har nå bilder på nå liknande projekt. ??

   TS
Användarvisningsbild

Re: Bilbarnstol i traktorn..

Kse  
#343313 Fränt!
Har haft samma tanke men då bara säkerhetsbälte då mina barn är lite större, bältet från förarstolen går ju bra att använda, bara att montera en "hona" på andra sidan pallen.
Du har förmodligen världens lyckligaste grabb. :grin:

Avatar Fallback

Re: Bilbarnstol i traktorn..

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#343318 Oj, minns vad glada mina döttrar blev bara av att åka landrover! Tyvärr är traktorn min för liten. Det är väl inte helt lagligt, men vekar betydligt säkrare än alla andra sätt att åka traktor. :-BD

Avatar Fallback

Re: Bilbarnstol i traktorn..

valmet 500  
#343374 Jag byggde om en cyckelbarnstol att passa till traktorn . Båda mina flickor har tyckt jätte mycket om den från cirka 8-9månader gamla har dom åkat med.

Avatar Fallback

Re: Bilbarnstol i traktorn..

eqlazer  
#343394
Kse skrev:Har haft samma tanke men då bara säkerhetsbälte då mina barn är lite större, bältet från förarstolen går ju bra att använda, bara att montera en "hona" på andra sidan pallen.

Om förarstolen är luftfjädrad medans passagerarpallen inte är det så kan det nog bli otrevligt för ungen vid körning på ojämnt underlag. Alltså att bältet sträcks då föraren trycker ner stolen.

Avatar Fallback

Re: Bilbarnstol i traktorn..

Suzuki Hasse  
#343407 Montera en cykel barnstol i Ferguson 165 :grin: så jäntan kan åka med

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).