Skogsarbete

Väntade arbetslöshet, eller...?

5 inlägg 2861 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Väntade arbetslöshet, eller...?

M_M  
#302468 Då min nuvarande arbetsgivare tänker flytta sin verksamhet utomlands söker jag nya spännande uppdrag!

Har jobbat i verkstadsindustrin åt samma arbetsgivare i 15 år med svetsning, plåtbockning, lite skärande bearbetning i fleroperationsmaskiner samt montage av hydraulik. Dock låter jag mig inte begränsas av detta utan kan tänka mig vad som helst egentligen! Kortare eller längre uppdrag.
Har vana av arbete utomlands och är flexibel, vetgirig och engagerad.
Eftersom jag hänger här är skogen ett stort intresse men har ingen yrkesmässig skoglig erfarenhet utom mitt egna skogsägande.
Givetvis finns CV för den intresserade!

Tveka inte att fråga om det är nåt, första kontakt genom PM här.

Tack på förhand! / Marcus



   TS
Användarvisningsbild

Re: Väntade arbetslöshet, eller...?

Fredrik Reuter  
#302479 Hej,
Det var tråkigt att läsa.
Jag önskar dig lycka till och hoppas att du kommer över något som kanske till och med är bättre!

Avatar Fallback

Re: Väntade arbetslöshet, eller...?

M_M  
#302481 Visst är det tråkigt, men jag ser det som en nystart! :)
Tackar ödmjukast för lyckönskningen!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Väntade arbetslöshet, eller...?

Seb macahan  
#302484 Lycka till Marcus. Men du är verkar vara en sån som tar tag i problemet och rer om sitt hus (i och med ditt inlägg) o sådana människor brukar det alltid lösa sig för. Ser man möjligheterna är det lättare o ta vara på dom. Hoppas du hittar ett bra jobb. Ingen tanke om eget? Jag får känslan av att laga maskiner är inget du drar dig för? och det verkar inte luta åt att världen presenterat några sådana än som inte går sönder. Tvärtom faktiskt. Byasmeder behövs det alltid i alla riktningar, sen kanske det inte passar dig.

Avatar Fallback

Re: Väntade arbetslöshet, eller...?

M_M  
#302500 Tack Seb!

Jag stänger inga dörrar och om det blir eget i någon form eller som anställd lär ju visa sig :)

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).