Verkstan

Vikportar till verkstad

7 inlägg 10387 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Vikportar till verkstad

erik__j  
#261769 Håller på och bygger en verkstad. Ska ha tag på Vikportar.
Vilka har de bästa priserna?
Mått 4,5*4.5



   TS
Enskede Hydraul, reservdelar till skogsmaskiner
Användarvisningsbild

Re: Vikportar till verkstad

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#261812 http://www.prido.se/vikportar

Lär ska vara prisvärda, har sett såna takskjutportar och de är iaf fina.

Avatar Fallback

Re: Vikportar till verkstad

Apple farmer  
#261864 Jeg har to Prido-porter, en 4-delt i garasje for traktor og en 3-delt i forsentral. Har fungert fint så langt. Gikk greit å montere. Det eneste problemet jeg har er at gummilista fryser fast i golvet når det er kaldt, spesielt om sola står på porten om dagen og varmer opp slik at rim på innsida smelter og havner på golvet som er kaldt.

Avatar Fallback

Re: Vikportar till verkstad

Skogstinsen  
#261976 Finns bara en port tillverkare i Sverige och det är torverk. Allt annat anser jag är skit. Jag jobbar på uddeholm AB där finns det över 300 portar. Företaget har provat allt men det är torverk som är bäst. Bara som parentes så är det europas bäst isolerade postsystem. :-D

Användarvisningsbild

Re: Vikportar till verkstad

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#262050 TS nämnde priset som en faktor, därav mitt svar.

Avatar Fallback

Re: Vikportar till verkstad

Skogstinsen  
#262120 Men torverk är inte så dyra. Min torverk port är 4.1 m bred och 3.2 m hög. 3 delad utan gång dörr, den kostade 22000:- en likadan prido skulle ha kostat 19500. Crawford tror de skulle ha 21000. Vad väljer man?

Avatar Fallback

Re: Vikportar till verkstad

Mad  
#272859 Du har ju Ajab de tillverkar portar av olika slag vet inget om priserna men de är inte dyrast, det borde väl gå att skicka en förfrågan efter dina önskemål.
http://www.ajabs.se

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).