Skogsnyheter

Skogsmåndagar

44 inlägg 15385 visningar 9 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Skogsmåndagar

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#244150 En intressant lösning för två systrar, för att få tid i skogen http://www.lantbruk.com/skog/systrarna- ... appas-skog :-bd
/Niklas



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Skogsmåndagar

totte  
#244151 Härligt med lite positiva nyheter nån gång!

Användarvisningsbild

Re: Skogsmåndagar

JensSkoog  
#244152 Jetteträvlig läsning! Snygga är dom ochså :grin: Sådär unga menniskor skulle vi haft flera av!

Användarvisningsbild

Re: Skogsmåndagar

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#244153
JensSkoog skrev:Jetteträvlig läsning! Snygga är dom ochså :grin: Sådär unga menniskor skulle vi haft flera av!


Förmodligen upptagna också... :lol:
/Niklas

   TS
Avatar Fallback

Re: Skogsmåndagar

axwell  
#244161
JensSkoog skrev:Jetteträvlig läsning! Snygga är dom ochså :grin: Sådär unga menniskor skulle vi haft flera av!


Bättre bilder i papperstidningen.
Jättetrevlig läsning kan jag hålla med om.
Snygga är bara förnamnet, så fräscha fotomodeller har aldrig setts i min skog.

Stihl borde engagera dem.

Avatar Fallback

Re: Skogsmåndagar

husqvarna_med_sthil  
#244162 Fasen vad roligt ! Normalt brukar ju kvinnorna dra iväg och männen bli kvar. Hoppas dessa banar väg för flera. De behöver mera uppmärksamhet !

Avatar Fallback

Re: Skogsmåndagar

Blivande snickare  
#244164 Skoj!
Nån sån där brud borde man hitta åt sig! :D :D

Avatar Fallback

Re: Skogsmåndagar

tallen100  
#244179 Du får koppla på sjarmen snickarn :lol:

Användarvisningsbild

Re: Skogsmåndagar

halvproffs  
#244184 Tuffa systrar som vågar prova på har ju charmen måste jag säga. På en sån stor mark blir det nog bara att knapra lite i ett hörn. Kläderna verkar ju inte vara särskilt slitna heller så man kan tro att det bara är en journalistiskt påhitt.

Avatar Fallback

Re: Skogsmåndagar

Skogsinvest  
#244273 Tror snarare att de fick lite sponsring då det inte går att få så mycket bättre marknadsföring för sina skyddskläder eller sågar än detta. Jag hoppas man blir intervjuad en dag så man får byta upp sig lite! :-)

Avatar Fallback

Re: Skogsmåndagar

jannee  
#244277 "Lite sponsring", allt är ju reklam för Huskvarna vilket som de väl behöver.
Allt verkar ju helt nytt = oanvänt.

Avatar Fallback

Re: Skogsmåndagar

axwell  
#244280
jannee skrev:"Lite sponsring", allt är ju reklam för Huskvarna vilket som de väl behöver.
Allt verkar ju helt nytt = oanvänt.


Nej det stämmer inte, maskiner som motorsågar och kedjeröjaren är beg. liksom hjälm handskar, allt från Husqvarna.

Skyddskläderna är däremot Stihl och dom ser ut som nysponsrade men behöver inte vara det.
Kvinnor är nog generellt mer noga med att inte se så sjaskiga ut som tex jag oftast gör.

Nyanskaffat inför reportaget.

Användarvisningsbild

Re: Skogsmåndagar

värmSkog  
#244282
axwell skrev:
jannee skrev:"Lite sponsring", allt är ju reklam för Huskvarna vilket som de väl behöver.
Allt verkar ju helt nytt = oanvänt.


Nej det stämmer inte, maskiner som motorsågar och kedjeröjaren är beg. liksom hjälm handskar, allt från Husqvarna.

Skyddskläderna är däremot Stihl och dom ser ut som nysponsrade men behöver inte vara det.
Kvinnor är nog generellt mer noga med att inte se så sjaskiga ut som tex jag oftast gör.

Nyanskaffat inför reportaget.


Själv tycker jag nog att jackan ser ut att vara Husqvarna medans byxorna är från stihl

Avatar Fallback

Re: Skogsmåndagar

Bergsmannen  
#244287 Haha så smart. För ett halvår sedan bestämde jag och min sambo att vi har tillräckligt bra ekonomi för att jag skulle kunna gå ner och jobba 80%procent, och få mer tid till skogen och gården.

Gissa vilken dag jag är hemma? :lol:

Avatar Fallback

Re: Skogsmåndagar

axwell  
#244288
värmSkog skrev:Själv tycker jag nog att jackan ser ut att vara Husqvarna medans byxorna är från stihl


Ajdå, nu måste jag ju söka fram den där tidningen igen.
Dom skyddskläder jag kan se är från Stihl, fotbeklädnaden har jag ingen uppfattning om.

Har Husqvarnas jacka något sågskydd, varselklass vågar jag inte uttala mig om, för oklara regler och tolkningar.

Konstigt egentligen att vi kommenterar detta bara för att det är två snygga tjejer :oops:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).