Öppna kategorin

Nummeruplysningen.se

5 inlägg 3060 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Nummeruplysningen.se

bengt.a  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#195563 Fick idag ett tidernas erbjudande därifrån att för det fantastiska priset av 5895 Skr/år ha mina uppgifter registrerade där,som finns öppet på nätet via eniro och övrigt.
Det stod på brevet att var man inte intresserad så var det inget att bry sig om,så se upp.



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Nummeruplysningen.se

värmSkog  
#195596 Fick ett idag jag också 😡 tror det var förra året i mars som dom ringde därifrån och sa att jag snart skulle få en räkning på ca 5500-6000kr för att jag var medlem där.. Ändå hade jag aldrig anmält mig

Avatar Fallback

Re: Nummeruplysningen.se

Famag  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#195667 Fick erbjudande från UC ( kreditupplysningsföretag) om en digital brevlåda som alla kommer att använda.
I framtiden påstår dom.
Jag skulle bli IT pionjär om jag skickade in mina uppgifter.
Där ska man i framtiden kunna se att kreditupplysning har tagits, dom ska då inte skicka brev och behöva betala porto.
Dom vädjade dessutom till att pappersförbrukningen minskade. Vilket är helt i mot min vilja.

Användarvisningsbild

Re: Nummeruplysningen.se

halvproffs  
#195691 Tur att man är fattig Hemmansägare så mig ringer dom inte till för dom har väl gått efter taxeringskalendern.
Skämt åsido, dom där skulle man vilja bunta ihop och skicka till ett riktigt hett ställe.
Och som vanligt sitter riksdagsmännen med armarna i kors. Kan inte tänka mig att dom klarar sig från detta, men dom har väl råd.
Välkommen tillbaka Famag! Du har hållit låg aktivitet ett bra tag nu på Forumet.
Klart att vi ska göra av med mycket papper!

Avatar Fallback

Re: Nummeruplysningen.se

skogare  
#195701 kanske dags att börja skriva vem som äger sidan vilka som är deras kolegor kompisar var dom bor mm .
polianmälde en falsk faktura för några veckor sedan o jag blir väldigt förb... på att det inte är brottsligt att skicka falska fakturor.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).