Traktorn i skogen

billiga traktordäck?

5 inlägg 15931 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

billiga traktordäck?

wiktor  
#175476 hej var köper man billigast däck i dimensonen 12,4-28? ska ha dom på en veterantraktor som går mycket lite därför får det bli kina men jag tykte de va dyra 1900 +moms . tips på bra däckhandlere i jönköpings län?



   TS
Lantmännen Maskin
Avatar Fallback

Re: billiga traktordäck?

4WD  
#175478 ?
Senast redigerad av 4WD tor 07 jun 2012, 16:56, redigerad totalt 1 gång.

Avatar Fallback

Re: billiga traktordäck?

bengt.a  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#175481
wiktor skrev:hej var köper man billigast däck i dimensonen 12,4-28? ska ha dom på en veterantraktor som går mycket lite därför får det bli kina men jag tykte de va dyra 1900 +moms . tips på bra däckhandlere i jönköpings län?

Billigt.....köp 4 när du ändå håller på.

Avatar Fallback

Re: billiga traktordäck?

ATK  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#175523 Jag gav 5000kr för två med slang och kappa, inte Kina men öststat, det tyckte jag var hyffsat billigt.
Under 1900kr är nog inte lätt att hitta.

Avatar Fallback

Re: billiga traktordäck?

Grävbjörn  
#176208
wiktor skrev:hej var köper man billigast däck i dimensonen 12,4-28? ska ha dom på en veterantraktor som går mycket lite därför får det bli kina men jag tykte de va dyra 1900 +moms . tips på bra däckhandlere i jönköpings län?


Oj 1900 spänn för ett traktordäck. har visserligen aldrig köpt så små som 28 tum , men det låter riktigt billigt. Skall du montera däcken själv eller via en däckhandlare. Dom kan nog vara lite griniga när man (i deras ögon) kommer med förbillig "skit" och därför kompensera genom att ta ut en rejäl däckkrängaravgift.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).