Skojigt/Galet

Leende ett ofredande?

4 inlägg 2169 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Leende ett ofredande?

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
Elmia
Avatar Fallback

Re: Leende ett ofredande?

Blivande snickare  
#160500 :)) :)) Hur dum får man bli? Somliga borde bo ensamma på sydpolen. Nej där finns ju de hemska ofredande pingvinerna :lol:

Avatar Fallback

Re: Leende ett ofredande?

D Brown  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#160535 Jag hörde talas om en pinsam historia.
En man arbetandes åt den lokala nätägaren blev inhämtad från arbetet till förhör av polisen, vad hade hänt?
Han hade en dag till uppgift att besiktiga stolpar i en kraftledningsgata, i ledningsgatan gick en kärring och plockade bär.
Mannen besiktade okulärt och hade med sig en speciell yxa vars nacke han slog i stolpen för att höra på ljudet om stolpen var friska eller rutten.
Kvinnan tyckte det var hotfullt att en okänd man kom emot henne i ledningsgatan, att han sedan hotfullt slog i stolparna gjorde saken bara värre. Avståndet var nog relativt långt.
Hon vågade i.a.f inte vika av från ledningsgatan in i mörka skogen, då skulle hon ju bli överfallen direkt. Av två onda ting så var det bättre att hålla sig synlig och kanske bli sedd av någon annan.
Mannen fortsatte vara hotfull, kvinnan gick, mannen gick, o.s.v, o.s.v
Efter en bra lång sträcka så avbröt mannen "förföljandet" och gick tillbaka till bilen.
Kvinnan var glad att komma levande ur situationen.

Polisanmälan upprättades, det konstaterades vem det var som hade vart ute och förföljt kvinnan, denne hämtades in till förhör.
Mannen var en totalt harmlös liten farbror som framledes fick se sig rätt så tråkad av kollegorna för det inträffade.

Avatar Fallback

Re: Leende ett ofredande?

elis  
#160538 Tjaaa... en blog som hämtat "information" från facebook. Kan det bli dummare än så?
Vem har kollat fakta, vem har kollat om det ens finns ett uns av sanning? Har det ens hänt?

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).