Skotare

Bruksanvisning til Volvo BM SM971

8 inlägg 5992 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Bruksanvisning til Volvo BM SM971

SM971  
#152451 Hei. Jeg har en SM971 lastbærer som jeg mangler bruksanvisning til. Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg har en original verkstedshåndbok som jeg kan kopiere sider av til den som trenger hjelp med dette, men mangler altså bruksanvisning med oljemengder, kvaliteter ol. Alt av interesse. Lastbæreren har vert en basismaskin for en Owren kran tidligere, men jeg skal bygge den om til lastbærer igjen. Den er i brukbar stand, men trenger stell og vedlikehold. Dette er en oppgradert modell med turbo, kraftigere konverter og aircondition.

Hilsen Ola Rolstad, Norge



   TS
Rottne skotare
Avatar Fallback

Re: Bruksanvisning til Volvo BM SM971

SM971  
#155308 Er jeg virkelig den eneste i hele skandinavia med en SM 971? Da skal jeg ta veldig godt vare på den, for da er den verdifull.... :wink:

Hilsen Ola

   TS
Avatar Fallback

Re: Bruksanvisning til Volvo BM SM971

Ulf  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#155313 Hej..
Kolla download-avdelning.

Mvh. Ulf

Användarvisningsbild

Re: Bruksanvisning til Volvo BM SM971

Kse  
#155950
SM971 skrev:Hei. Jeg har en SM971 lastbærer som jeg mangler bruksanvisning til. Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg har en original verkstedshåndbok som jeg kan kopiere sider av til den som trenger hjelp med dette, men mangler altså bruksanvisning med oljemengder, kvaliteter ol. Alt av interesse. Lastbæreren har vert en basismaskin for en Owren kran tidligere, men jeg skal bygge den om til lastbærer igjen. Den er i brukbar stand, men trenger stell og vedlikehold. Dette er en oppgradert modell med turbo, kraftigere konverter og aircondition.

Hilsen Ola Rolstad, Norge

Hej Ola
Jag har en instruktionsbok till SM 971 om det kan vara intressant.
IMG_2428.JPG
IMG_2429.JPG

Avatar Fallback

Re: Bruksanvisning til Volvo BM SM971

SM971  
#156104 Ja, dette er veldig interessant. Takk skal du ha. Jeg betaler det du vil ha for den, eller om du vil ta kopi av den.

Hilsen Ola

   TS
Användarvisningsbild

Re: Bruksanvisning til Volvo BM SM971

Kse  
#156122 OK, kollar frakten och sätter på posten imorgon.

Användarvisningsbild

Re: Bruksanvisning til Volvo BM SM971

Mc1tango  
#511904
SM971 skrev:Ja, dette er veldig interessant. Takk skal du ha. Jeg betaler det du vil ha for den, eller om du vil ta kopi av den.

Hilsen Ola

Hej, jag har en Volvo BM SM971 i Quebec.
Om du har en papperskopia kan du skanna den och maila den i PDF-format?
Sektionen på transmissionssystemet är av särskilt intresse för mig.
Tack :)
(Jag pratar franska, så jag använder en översättare för att skriva på svenska)

Avatar Fallback

Re: Bruksanvisning til Volvo BM SM971

SM971  
#511969 I am sorry, but the forwarder is sold. :oops:

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).