Traktorer och processorer

Ford Versatile

5 inlägg 3712 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Ford Versatile

bulten1  
#134659 Söker på detta sätt kontakt med någon i skåne som ska köra en sådan traktor med ett Keto 51. Om någon vet vem jag menar tar jag tacksamt emot svar. Nu bär det av ut i skogen.



   TS
Lantmännen Maskin
Avatar Fallback

Re: Ford Versatile

skog+ terri  
#145533 hejsan hur har de gått ??

Avatar Fallback

Re: Ford Versatile

bulten1  
#145552 Inget vidare, men det är avpoliterat. Jag har köpt en Valtra 6250 med twintrac.

   TS
Avatar Fallback

Re: Ford Versatile

skog+ terri  
#145565 va tråkigt då var pappa som börja på 90 talet att göra i orning me versttile me Tufad o vi även for till england o körde i några år men de var synd att man man var bara unge då annars så vet man inte va framtiden hade blivit

Avatar Fallback

Re: Ford Versatile

bulten1  
#145598 Ja det har helt klart varit en intressant lösning, men anledningen till att jag ändrade riktning var för att det kändes för osäkert. Gammal traktor sparsamt med reservdelar och tveksamt ur lönsamhets synpunkt. Perfekt att skotta snö med , likaså i skogen att gallra med, och slå lägdan. Men Valtran gör också det plus att den är nyare med en fullt fungerande reservdels organisation.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).