Skogsmiljö och Trädlära

Så talar ett särintresse

3 inlägg 2194 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Så talar ett särintresse

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#122893 Suck, hur får man tyst på dessa miljömuppar som anser att de ska få diktera hur den privatägska skogen ska skötas? http://www.pitea-tidningen.se/debatt/ar ... Id=6040585
/Niklas



   TS
Avatar Fallback

Re: Så talar ett särintresse

zorran  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#122896 Hemskt att inte våga skriva sit namn under en sådan skrivelse. Den lilla mäniskan som skrev det är nog en som haft en uppväxt som var svår och levt på mammas och pappas pengar och insett att va ska jag göra måste klaga på något. Skogen fick ta smällen nu. Men desa mäniskor är farliga de är duktiga på att väcka uppinion mot skogsbruket som trots allt föder sverige. Utan skogsindustrin 2008 -2010 hade sverige havererat de var skogen som räddade sverige den gången. Men dessa mäniskor tror att vi kan gå tillbaka till apstadiet och ändå tro att mjölk är självklart på frukostbordet!


Zorran en som tror på virkespriserna.

Avatar Fallback

Re: Så talar ett särintresse

alias  
#123660
zorran skrev:Hemskt att inte våga skriva sit namn under en sådan skrivelse. Den lilla mäniskan som skrev det är nog en som haft en uppväxt som var svår och levt på mammas och pappas pengar och insett att va ska jag göra måste klaga på något. Skogen fick ta smällen nu. Men desa mäniskor är farliga de är duktiga på att väcka uppinion mot skogsbruket som trots allt föder sverige. Utan skogsindustrin 2008 -2010 hade sverige havererat de var skogen som räddade sverige den gången. Men dessa mäniskor tror att vi kan gå tillbaka till apstadiet och ändå tro att mjölk är självklart på frukostbordet!


Zorran en som tror på virkespriserna.



Hittade följande under reklambannern för något nätapotek:
"Thomas Tidholm Viktor Säfve Daniel Rutschman Skydda skogen
Publicerad 17 mars 2011 - 06:00

Uppdaterad 17 mars 2011 - 02:40"


...puh, vilken tur att denna artikel inte var skriven av någon med ett särintresse utan ett allmänintresse!!! :lol:


Ungefär lika nyanserad kritik som står att finna när Djurens Rätt uttalar sig om köttdjursuppfödning.


MVH
Alias den Allmännyttige :wink:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).