Köpes

motorsåg köpes!

3 inlägg 2765 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

motorsåg köpes!

viktor meck  
#99863 hej, jag undrar om det finns någon go gubbe som har en motorsåg att sälja innom göteborgstrakten? jag vill högst lägga ca 500, den får järna vara defekt. spelar ingen roll vilket märke det är, jag köper även dom billigare märkena med, jag är 15 år och det ska bli min första såg. jag delar såg utrustning med pappa så det behöver ni inte oroa er för. och om någon behöver en gräs klippare så har jag 13st pågong att sälja, jag har även delar till stiga garden. och till massor av vanliga gräsklippare. jag kan även byta en dyrare såg mot en gräsklippare. mvh en glad meckande viktor



   TS
Användarvisningsbild

Re: motorsåg köpes!

totte  
#99879 Trevligt att höra, synd att jag inte bor i Göteborgstrakten, kunde haft lite kul med småmaskiner i så fall. Hoppas du får tag på en lämplig såg. Har du kollat http://www.chainsawcollectors.se/phpbb3/index.php, ett måste om man skall skruva i gamla sågar :grin:

Användarvisningsbild

Re: motorsåg köpes!

viktor meck  
#99891 annars så kan du skicka dom så betalar jag frakten ochså :)

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).