Skotare

Nån som testat Catex4 bergständer?

5 inlägg 2703 visningar Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Nån som testat Catex4 bergständer?

Kse  
#96023 Dax att tanda om harven, sitter vanliga Catex 4 idag. Bracke har ju vanliga tänder med kollade med Entrack och där fanns även en hårdare och något längre bergstand, och dom var bara en hundring dyrare st.
Dom hade dock inte sålt dessa till markberedare men är det nån som testat dessa?



   TS
Rottne skotare
Avatar Fallback

Re: Nån som testat Catex4 bergständer?

Simba  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#96038 Jo om det är den modellen som heter "Rock",du menar
Jo,kör med såna och funkar bra,klart byter man bara en så sticker den ut förstås :lol:

Klart blir väl lite mera påkänning på tallrikarna,men vi har då inte märkt nå negativt,är ju liksom betydligt mera att nöta av :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Nån som testat Catex4 bergständer?

Rubber Duck  
#96159 Är det den typen som även är lite bredare ytterst så har dom en tendens att samla på sig väl mycket ris i och med att vinkeln mellan tänderna ändras. Men klart mer att nöta på.

Avatar Fallback

Re: Nån som testat Catex4 bergständer?

Gubben  
#96162 Jag kör med Catex 4 på hög läggaren en bräcke klassik och det funkar fint. Dom längre tänderna ryms inte dom blir för långa.

Användarvisningsbild

Re: Nån som testat Catex4 bergständer?

Kse  
#97423 Blev en uppsättning vanliga tänder iaf, blev lite avskräckt av längden då min gammla donare har nog jobbigt som det är ;)

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).