Socialt (mer om oss)

EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

121 inlägg 38140 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#95041
totte skrev:Absolut gör vi det. Thunborg o co kommer väl och några till hoppas jag!


Thunborg kommer !! det är garanti !! , ... och det "ironiska" i det hela är att det har funnits intressen för denna ev, bjudning även från folk anställda på svevia , ........ och då sågar jag , för då är det "röta " på forumet

det är som vanligt folk dom vill ha "suuupa"

nopp det går icke ! ... jag har småbarn , så det hela kan nog mest liknas som ett grillparty med en del drycker

   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#95042 jag ser fram emot att skaka hand med totte ! , och jag misstänker att "thunborg" instämmer :-)

   TS
Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#95043 och med "svevia " menar jag personal och folk som kör ...inte äger egen skog !!

   TS
Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

Skotartjejen  
#95216 Vi ska bara norrut till Jokkmokk först innan vi svänger söderöver och kommer till dig "Spindeln". Och naurligtvis tycker vi det ska bli kul att träffa Totte också :).

Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#95236
Skotartjejen skrev:Vi ska bara norrut till Jokkmokk först innan vi svänger söderöver och kommer till dig "Spindeln". Och naurligtvis tycker vi det ska bli kul att träffa Totte också :).


Hej "skotartjejen" B-) , jodå , jag misstänker att den där "totte" kan ha en del historier att dela med sig av vid matbordet :D ... eller över en skvätt kallt kaffe =)) =)) ;)

   TS
Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

Thunborg  
#95273
"spindeln" skrev:
Skotartjejen skrev:Vi ska bara norrut till Jokkmokk först innan vi svänger söderöver och kommer till dig "Spindeln". Och naurligtvis tycker vi det ska bli kul att träffa Totte också :).


Hej "skotartjejen" B-) , jodå , jag misstänker att den där "totte" kan ha en del historier att dela med sig av vid matbordet :D ... eller över en skvätt kallt kaffe =)) =)) ;)



Det tror jag med :???: he he och visst ser du :surp: plåga i sig en varm öl :lol: :lol:

Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

Vesslan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#95276 Jag får träffa Totte imorgon :)

V

Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

trilla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#95286 Om man inte orkar läsa alla sidor som handlar omd et här... Vart träffs vi och när?

Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

Thunborg  
#95318
trilla skrev:Om man inte orkar läsa alla sidor som handlar omd et här... Vart träffs vi och när?


Hemma hos "spindeln" den 17 juli :lol:

Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#95420 Hej alla glada! och "thunborg" har rätt ! .. enkelt och bra , för måndagen efter rullar arbeten i skogarna vidare :-bd 17/7 ;)

   TS
Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

totte  
#95909 Yep, jag har nyss kommit hem som framgått på annan plats och nu ser jag fram emot lite kallt kaffe och en ljummen öl hos spindeln! Vi ses den 17:e! :mrgreen:

Hej Vesslan och tack för senast, det var riktigt trevligt!

Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

Vesslan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#95952
totte skrev:Yep, jag har nyss kommit hem som framgått på annan plats och nu ser jag fram emot lite kallt kaffe och en ljummen öl hos spindeln! Vi ses den 17:e! :mrgreen:

Hej Vesslan och tack för senast, det var riktigt trevligt!


Likaledes!

Välkommen åter för att se hur farmens utveckling fortskrider!

Trevlig sommar!

V

Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

totte  
#95980 Tackar, hoppas kunna återkomma och då har ni förhoppningsvis flyttat in också, skulle vara kul att få se den där extra intelligenta värmepannan.

Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

Thunborg  
#96017 Nu ni !! så får man åka söderut för att hälsa på "spindeln" .

Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

totte  
#96029 Jäklar också, vi har fått norrbottningar på halsen här :D Titta in på fika om ni skulle råka passera Vännästrakten på nervägen.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).