Socialt (mer om oss)

Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

28 inlägg 13636 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

trilla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#94292 Berätta nu vad jag sak handla. Skogsrelaterade prylar går fetbort. Allmänt intresserad fru som fyller 34 år. Ett riktigt pangexemplar som förtjänar nåt genomtänkt. Det är därför ni blir inblandade ;)



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#94303 Fråga henne! ;)

Min fru fyller år idag, och det hade jag glömt bort helt igår. Lite försynt påpekade hon att det kom hem gäster imorgon, och jag undrade då vilka det var. När hon sa att det bar hennes föräldrar, så damp till slut polletten ned... Kunde blivit VÄLDIGT jobbigt annars.

Present är nu fixad.

Användarvisningsbild

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#94309 En tur på nya vagnen till något vacker plats där du dukar upp med gott välkylt vitt vin+godsaker till. Blev det för skogskopplat så byt ut vagnen mot annat transportsätt (typ promenad så får du ett glas med). :smile:

Användarvisningsbild

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

totte  
#94331 Full meny på restaurang Garaget.
Ny cykel

Avatar Fallback

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

Tosca  
#94332 Vad gillar hon att göra? Läsa, blommor?
Har ni trädgård, köp ett växthus!
Eller kanske en läsplatta, de börjar väl komma ner i pris och upp i kvalité.
Om du är duktig på kläder och färger (o inte minst storlekar) - en snygg lite dyrare klänning.

Lite fritt spånande men något kanske passar?

Avatar Fallback

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

Nolltax AB  
#94337 Skippa all fotboll å ägna frugan all uppmärksamhet ett par dygn.
34 bast..... Skippa nödigheten å packa en picknickkorg.
En näve jordgubb, skumpa å ett parasoll utifallatt....

Användarvisningsbild

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

stegmaster  
#94344
Nolltax AB skrev:Skippa all fotboll å ägna frugan all uppmärksamhet ett par dygn.

[-x [-x [-x :wink:

Avatar Fallback

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

Nolltax AB  
#94346 Plastmorsan gick bärsärkagång.
En hel månad....!
Farsan började knöka in en tjockteve i sovrummet deras.
Förbärmade mig, lyfte in nyinköpta LED-tvn i sovrummet deras...
Inklusive korthållare å kontantkort. Funkar oväntat bra....Enligt plastmorsan....

Avatar Fallback

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

zeetorg  
#94384 Nu vill vi förståss veta vad det blev för present, och om det vart lyckat.

Användarvisningsbild

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

trilla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#94388 vilka bra ideer. Att jag bara hade 24 timmar var kanske en överdrift då hon fyller år på måndag. Men idag for jag till skogen och kommer att vara där och köra kran hela helgen så möjligheterna att köpa nåt finns inte längre. Så jag hade 24 timmar i närheten av affär kan man säga.
Jag har inte köpt nåt. Blev tok stressigt med att lasta alla grejer och så. Tycker en helkväll på garaget lät som en plan.

Förövrigt har jag kört hem 3 lass med nya vagnen.. Man blir ganska överlycklig av att köra den. Man vill som inte gå in och ta ens den kortaste kaffepaus. Har lyckats tippa den två gånger också, blir lätt så då man gkömmer stödbenen.
Så kul som den var så kanske man kan ge frugan 20 minuter bakom spakarna i present ;)

   TS
Avatar Fallback

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

zeetorg  
#94389 :)) :)) =))

Användarvisningsbild

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

masterchief  
#94392 Det kommer nog bli en kylig måndag :oops: :lol:

Användarvisningsbild

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

totte  
#94393
Tycker en helkväll på garaget lät som en plan.


Det är en bra plan, enda utvägen nu, för däruppe där du är lär det som sagt vara lite ont om presenter att få tag på. Om du nu inte väljer 20 min vid spakarna förstås. 8) Garaget är ett klart bra ställe, utomordentlig mat och trevlig betjäning.

Användarvisningsbild

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

skogsrået  
#94428 tänk om 20 minuter bakom spakarna skulle ge mersmak-en kul present skulle jag tycka!!!
Satsa på upplevelse presenter..http://www.liveit.se/kategori/for_henne/

Avatar Fallback

Re: Hjälp, frun fyller år, jag har 24h.

Famag  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#94466 Lät frun till ett par med sommarstuga i Gysinge, prova att lasta av veden från skotaren.
Maken ringde senare på kvällen och beställde ytterligare ett lass ved ! KRÄVDE dock att få lasta av han också.
Kan funka som present, men det är en riktig högoddsare.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).