Öppna kategorin

Morgonprogram

10 inlägg 3310 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Morgonprogram

inkazar  
#90683 Hallå!

Har läst Forumet nu i ca 1½ år, grymt bra måste jag säga!

jaja nu till min fråga:

Alla vi har vi ju oftast en eller flera vänner på radion som går på mornarna, dom är där i vått å torrt :P
Själv håller jag morgonpasset i P3 som favoriter dels pga deras grymma lyssnar kontakt, deras speciella nyhets granskning och deras ofta väldigt intresanta gäster.

vilket program har ni rullandes på radion?

(försökte fixa en poll men hittar det inte, så admin (Fredrik) får gärna göra en med dom olika programmen och en "övrigt" typ lokala förmågor)

/Danne



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Morgonprogram

SkogsGotte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#90699 Rocklassiker eller p3 morgonpasset, beror lite på vilket humör man är på! samt om man har möjlighet att få in rockklassiker vilket sällan är fallet,,,

sen efter kl 10 däremot är det mest bara skit på radion tyvärr :/

Användarvisningsbild

Re: Morgonprogram

Fredrik Reuter  
#90804 Tackar!
Jag kan de olika radioprogrammen för dåligt tyvärr, men gör gärna ett försök att skapa en omröstning, omröstningar kan du enbart skapa i kategorin "Skogsbarometern" viewforum.php?f=114

Lycka till!

Avatar Fallback

Re: Morgonprogram

skyttekungen  
#90856 japp morgonpasset i p3 ska det va, dom är fan bäst

Användarvisningsbild

Re: Morgonprogram

skogsjan695xl  
#90866 Jag lyssnar på Adam Gry och Anders på morgonen, sen kan det variera lite under dagen, oftast byts aldrig radio kanal.

Användarvisningsbild

Re: Morgonprogram

Sundhult  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#90867 Jag växlar. Försöker höra Vinn Adams pengar, annars blir det P4. Inte för att det är bäst, men på morgonen tycker jag det är trevligt med lokala nyheter och väder mm.

Annars lyssnar jag gärna på podcasts.

//.D

Avatar Fallback

Re: Morgonprogram

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#90874 Så fort de börjar tjöta eller det blir reklam så byter jag kanal. Är det prat/reklam på alla stänger jag av.

Avatar Fallback

Re: Morgonprogram

Robertberg  
#90886 Förr lyssnade jag på Adam och Gry, mest för att höra Anders Timell som är sveriges roligaste radioprofil! Schulmann är rolig han med, mest för att folk har en benägenhet att bli förbannade av att höra han!

Nu lyssnar jag på P3 när jag har möjlighet, Nån mer som tycker att programmet i somras med Simon Svensson var en jävligt bra start på dagen?Ïbland väntade jag en timme med fruosten bara för att inte missa något..

Användarvisningsbild

Re: Morgonprogram

GremoNiclas  
#90892 Det är bara Morgonpasset i P3 som gäller. \m/ ^:)^ Saknar dock Martina Thun :sad:

Nja, jag tycker inte det var nå bättre med simon och claudia i somras. Simon gjorde nån grej/pjäs med de "rödgröna" politikerna när de åker tåg. Det var riktigt skoj. :grin:

De ordinarie är dock möe bättre!

Avatar Fallback

Re: Morgonprogram

inkazar  
#90920
Admin@skogsforum skrev:Tackar!
Jag kan de olika radioprogrammen för dåligt tyvärr, men gör gärna ett försök att skapa en omröstning, omröstningar kan du enbart skapa i kategorin "Skogsbarometern" viewforum.php?f=114

Lycka till!



Aha, man lär sig nya grejjer varje dag :smile:

då tar ja å gör en där nästa gång jag kommer på något!

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).